Demonfudge Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg hadde en lang fis idag. Den var som å gå ned 10 kg i vekt. Men jeg måtte skifte undertøy etterpå da! HE_HE_HE_HE_HE_HE_HE. Hylol. DU BRUKTE HVIT TRUSE, JA? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Uhm... En merkelig adresse som har lagt meg til på messenger: [email protected]Bør jeg tørre å godta? Vanligvis noe jeg ikke hadde, men litt morsomt dersom det er noe scamforsøk... eller kan kontoen bli hacka bare jeg godtar? Hmm. Enda en. Longcat-ettellerannet.. er det forumfolk kanskje? Den fyrste der har lagt til meg før ein gong, og [email protected] la meg til i dag. Samme med meg, men jeg sov da noen (Les: FredrikRB skjult som Abdul) La meg til i en MSNsamtale Hai. Kor er Fargoth frå? Hvis du presser det ut av h*n er du god. Pffth, han kommer fra Norge, står under avataren hans Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det tok meg noen timer. Please. Greit, med tanke på det innholdet jeg ikke siterer fra innlegget jeg siterer (skjønner?), innrømmer jeg at jeg har litt å ta igjen. (Ikke) Takk. @Cypheron: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg hadde en lang fis idag. Den var som å gå ned 10 kg i vekt. Men jeg måtte skifte undertøy etterpå da! HE_HE_HE_HE_HE_HE_HE. Hylol. DU BRUKTE HVIT TRUSE, JA? ROSA. DEN ER NÅ ROSA OG BRUN. TanTheMan: Jeg skjønner ikke, men i henhold til forskriftene som gjelder for bygningsinnstalasjoner er ikke Rockwool ulovlig. Endret 10. mars 2009 av Hylo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 what!De ler bak din rygg. Jeg så det, jeg så det! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Pffth, han kommer fra Norge, står under avataren hans Fordyp. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Påskeegg + 8mp = DUDE! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 what!De ler bak din rygg. Jeg så det, jeg så det! I need a protector, fargoth halp me! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorvidt det gjelder for DNFK er relativt til observatøren. For mitt vedkommende gjelder bare Nietzsche`s utsagn for tomats ulfs vesen.Jeg har ærlig talt ikke den fjerneste anelse hvem eller hva "tomats ulf" er, men jeg tviler ikke et sekund på at Nietzsches arbeid er anvendbart, så jeg ønsker deg lykke til. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 TanTheMan: Jeg skjønner ikke, men i henhold til forskriftene som gjelder for bygningsinnstalasjoner er ikke Rockwool ulovlig. Snakker du om? Det er da ulovlig som bare det. Tror du må følge med i timen, Mr Brown-spores-in-my-truse! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Påskeegg + 8mp = DUDE! Luv it Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorvidt det gjelder for DNFK er relativt til observatøren. For mitt vedkommende gjelder bare Nietzsche`s utsagn for tomats ulfs vesen. Jeg har ærlig talt ikke den fjerneste anelse hvem eller hva "tomats ulf" er, men jeg tviler ikke et sekund på at Nietzsches arbeid er anvendbart, så jeg ønsker deg lykke til. Du har hengt her for lite vett Tomat ulf = :--{D Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorvidt det gjelder for DNFK er relativt til observatøren. For mitt vedkommende gjelder bare Nietzsche`s utsagn for tomats ulfs vesen.Jeg har ærlig talt ikke den fjerneste anelse hvem eller hva "tomats ulf" er, men jeg tviler ikke et sekund på at Nietzsches arbeid er anvendbart, så jeg ønsker deg lykke til. Mange takk. Forøvrig var det en s for mye, se edit. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vi husker alle Tomat-Ulf da han holdt hender med jenter. OH SNAP. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 OH SNAP. Det der har du fra meg. Jeg lover. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vi husker alle Tomat-Ulf da han holdt hender med jenter. OH SNAP. Wut Er det sant? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 FUCK YOU, SONDRE! FUCK YOU! *Sikle på påskeegga til* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 OH SNAP. Det der har du fra meg. Jeg lover. You wish. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 FUCK YOU, SONDRE! FUCK YOU! *Sikle på påskeegga til* OM NOM NOM NOM! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har gjort matte i 5 timer nå. I tillegg har jeg spilt piano og masturbert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg