Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uhm... En merkelig adresse som har lagt meg til på messenger: [email protected]

Bør jeg tørre å godta? :hmm: Vanligvis noe jeg ikke hadde, men litt morsomt dersom det er noe scamforsøk... eller kan kontoen bli hacka bare jeg godtar?

Hmm. Enda en. Longcat-ettellerannet.. er det forumfolk kanskje?

Den fyrste der har lagt til meg før ein gong, og [email protected] la meg til i dag. :dontgetit:

Samme med meg, men jeg sov da noen (Les: FredrikRB skjult som Abdul) La meg til i en MSNsamtale

Hai. Kor er Fargoth frå?

Hvis du presser det ut av h*n er du god.

Pffth, han kommer fra Norge, står under avataren hans :roll:

Lenke til kommentar
Jeg hadde en lang fis idag. Den var som å gå ned 10 kg i vekt. Men jeg måtte skifte undertøy etterpå da! HE_HE_HE_HE_HE_HE_HE.

Hylol. DU BRUKTE HVIT TRUSE, JA?

ROSA.

DEN ER NÅ ROSA OG BRUN.

TanTheMan: Jeg skjønner ikke, men i henhold til forskriftene som gjelder for bygningsinnstalasjoner er ikke Rockwool ulovlig.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Hvorvidt det gjelder for DNFK er relativt til observatøren. For mitt vedkommende gjelder bare Nietzsche`s utsagn for tomats ulfs vesen.
Jeg har ærlig talt ikke den fjerneste anelse hvem eller hva "tomats ulf" er, men jeg tviler ikke et sekund på at Nietzsches arbeid er anvendbart, så jeg ønsker deg lykke til.
Lenke til kommentar
Hvorvidt det gjelder for DNFK er relativt til observatøren. For mitt vedkommende gjelder bare Nietzsche`s utsagn for tomats ulfs vesen.
Jeg har ærlig talt ikke den fjerneste anelse hvem eller hva "tomats ulf" er, men jeg tviler ikke et sekund på at Nietzsches arbeid er anvendbart, så jeg ønsker deg lykke til.

Du har hengt her for lite vett :wee:

Tomat ulf

=

:--{D

Lenke til kommentar

Mange takk. Forøvrig var det en s for mye, se edit.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...