Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gapwick lider av det samme som alle freshmen i DNFK gjør, hun er seriøs. Gi henne et par måneder til så blir hun like tard i denne tråden som resten av oss. Seriøs er noe man er utenfor Off Topic. (Og nei, det går ikke an å gjøre noe med det.)

Du tenker i samme retning som Nietzsche? "Admiration for a quality or an art can be so strong that it deters us from striving to possess it." Jeg forstår, jeg forstår. Men jeg gir meg ikke uten en kamp.

Lenke til kommentar
Gapwick lider av det samme som alle freshmen i DNFK gjør, hun er seriøs. Gi henne et par måneder til så blir hun like tard i denne tråden som resten av oss. Seriøs er noe man er utenfor Off Topic. (Og nei, det går ikke an å gjøre noe med det.)

Du tenker i samme retning som Nietzsche? "Admiration for a quality or an art can be so strong that it deters us from striving to possess it." Jeg forstår, jeg forstår. Men jeg gir meg ikke uten en kamp.

Hvorvidt det gjelder for DNFK er relativt til observatøren. For mitt vedkommende gjelder bare Nietzsche`s utsagn for tomat ulfs vesen. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Damn! :(

Faen, jeg sliter fortsatt med kebabmage fra søndagen. Ble beordret ut av brakka idag og måtte spise matpakka ute. :(

Dagens snacksy info fra Fudgelainen. :fun:

Jeg hadde en lang fis idag. Den var som å gå ned 10 kg i vekt. Men jeg måtte skifte undertøy etterpå da! HE_HE_HE_HE_HE_HE_HE.

Men jeg gir meg ikke uten en kamp.
hard%20hat.jpg

Det tok meg noen timer.

:(

Please.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...