Demonfudge Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det har tatt meg år å komme meg ned på det nivået jeg er på nå. Samme her. Tror jeg legger meg jeg, god natt ppl. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det har tatt meg år å komme meg ned på det nivået jeg er på nå. Samme her. Tror jeg legger meg jeg, god natt ppl. Ikke gå, jeg trenger deg! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ikke gå, jeg trenger deg! For hva da? Du hadde camshow igår. Du tok fransk pølsedressing på brystene dine, remember? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 For hva da? Du hadde camshow igår. Du tok fransk pølsedressing på brystene dine, remember?BRYSTET. BRYSTET. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Greit, greit. Ta det andre idag da? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Da var ny forsterker på vei og TV blir bestilt til fredag. Noen som har en tube tolmodighet jeg kan smøre meg med? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hai. Kor er Fargoth frå? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nei. Har ikke tid. Må pakke beibiolja. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Damn! Faen, jeg sliter fortsatt med kebabmage fra søndagen. Ble beordret ut av brakka idag og måtte spise matpakka ute. Dagens snacksy info fra Fudgelainen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gapwick lider av det samme som alle freshmen i DNFK gjør, hun er seriøs. Gi henne et par måneder til så blir hun like tard i denne tråden som resten av oss. Seriøs er noe man er utenfor Off Topic. (Og nei, det går ikke an å gjøre noe med det.) Du tenker i samme retning som Nietzsche? "Admiration for a quality or an art can be so strong that it deters us from striving to possess it." Jeg forstår, jeg forstår. Men jeg gir meg ikke uten en kamp. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det har tatt meg år å komme meg ned på det nivået jeg er på nå. Samme her. Det tok meg noen timer. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nettby debatt er jo gøy... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som har savnet meg? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Søren, nå kommer han igjen ... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Gapwick lider av det samme som alle freshmen i DNFK gjør, hun er seriøs. Gi henne et par måneder til så blir hun like tard i denne tråden som resten av oss. Seriøs er noe man er utenfor Off Topic. (Og nei, det går ikke an å gjøre noe med det.) Du tenker i samme retning som Nietzsche? "Admiration for a quality or an art can be so strong that it deters us from striving to possess it." Jeg forstår, jeg forstår. Men jeg gir meg ikke uten en kamp. Hvorvidt det gjelder for DNFK er relativt til observatøren. For mitt vedkommende gjelder bare Nietzsche`s utsagn for tomat ulfs vesen. Endret 10. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Damn! Faen, jeg sliter fortsatt med kebabmage fra søndagen. Ble beordret ut av brakka idag og måtte spise matpakka ute. Dagens snacksy info fra Fudgelainen. Jeg hadde en lang fis idag. Den var som å gå ned 10 kg i vekt. Men jeg måtte skifte undertøy etterpå da! HE_HE_HE_HE_HE_HE_HE. Men jeg gir meg ikke uten en kamp. Det tok meg noen timer. Please. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hai. Kor er Fargoth frå? Hvis du presser det ut av h*n er du god. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Uhm... En merkelig adresse som har lagt meg til på messenger: [email protected]Bør jeg tørre å godta? Vanligvis noe jeg ikke hadde, men litt morsomt dersom det er noe scamforsøk... eller kan kontoen bli hacka bare jeg godtar? Hmm. Enda en. Longcat-ettellerannet.. er det forumfolk kanskje? Den fyrste der har lagt til meg før ein gong, og [email protected] la meg til i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg