Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hun tar alt på ordet, det har jeg iallefall erfart etter å ha sett postene hennes i DNFK den siste uka. Du har inntrykk av at jeg er komplett ute av stand til å begripe ironi eller noe annet som ikke blir eksplisitt pekt ut for meg? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Det store spørsmålet er vel heller hvor mange penger han har klirrende i lomma. Du er virkelig på hugget du, Gapwick. Endret 10. mars 2009 av Hylo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hylo: Haha, true. Gapwick virker imponerende alvorlig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Du har inntrykk av at jeg er komplett ute av stand til å begripe ironi eller noe annet som ikke blir eksplisitt pekt ut for meg? Jeg har ikke sagt at du er komplett ute av stand til å begripe ironi eller noe annet som ikke er eksplisitt pekt ut for deg, men når noe er så åpenbart, som f.eks. når CypheroN postet "Why so cyrus?" for en eller to dager siden og du alikeveld tok det seriøst, så vil jeg si at 1) du troller 2) du skjønte det ikke 3) du leker dum. Selvfølgelig tror jeg du kan skjønne hva som er ironi eller ikke, men dette var et eksempel av mange. Jeg tror ikke at du er en person som ikke skjønner ditt og datt, men kan se ut som det enkelte ganger. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hylo: Haha, true.Hvorfor befinner ikke du deg på MSN? Nå trenger jeg en fortrolig samtale. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor befinner ikke du deg på MSN? Nå trenger jeg en fortrolig samtale. Er du blind? Jeg er jo på msn, din mongo. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Forresten bør du skrive det om underfundighet i signaturen din, fargoth. Hvis noen ikke forstår deg eller sier at du skrev et unødvendig innlegg kan du bare vise til det. Jeg hadde gjort det selv hvis jeg var mindre lat og litt smartere.Jeg skifter ikke avatar, brukernavn eller signatur av prinsipp. Som jeg har beskrevet tidligere fører endringer her til fragmentasjon av eget image, et image det har tatt år å bygge opp. Jeg har enda til gode se noen fortelle meg at jeg har skrevet et unødvendig innlegg. Folk vil heller ikke forstå meg bedre selv om jeg forteller dem at de ikke forstår. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg har ikke sagt at du er komplett ute av stand til å begripe ironi eller noe annet som ikke er eksplisitt pekt ut for deg, men når noe er så åpenbart, som f.eks. når CypheroN postet "Why so cyrus?" for en eller to dager siden og du alikeveld tok det seriøst, så vil jeg si at 1) du troller 2) du skjønte det ikke 3) du leker dum. Tenker du deg godt om, så ser du nok at det også eksisterer en fjerde mulighet. Endret 10. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Er du blind? Jeg er jo på msn, din mongo.SÅ KOSELIG DA! Og om du tenker deg litt mer om, Gapwick, så eksisterer det mange flere muligheter enn kun en fjerde mulighet. Endret 10. mars 2009 av Hylo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 fargoth får ikke lov til å endre noe heller Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tenker du deg godt om, så ser du nok at det også eksisterer en fjerde mulighet. 404 fjerde mulighet not found Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg skifter ikke avatar, brukernavn eller signatur av prinsipp. Som jeg har beskrevet tidligere fører endringer her til fragmentasjon av eget image, et image det har tatt år å bygge opp. Jeg har enda til gode se noen fortelle meg at jeg har skrevet et unødvendig innlegg. Folk vil heller ikke forstå meg bedre selv om jeg forteller dem at de ikke forstår. Det var unødvendig å forklare. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gapwick lider av det samme som alle freshmen i DNFK gjør, hun er seriøs. Gi henne et par måneder til så blir hun like tard i denne tråden som resten av oss. Seriøs er noe man er utenfor Off Topic. (Og nei, det går ikke an å gjøre noe med det.) Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 And I is back fra bøssebæring for Kreftforeningen. Jeg fikk tak i hele 15kr! vanskelige folk eller du som er lat? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tenker du deg godt om, så ser du nok at det også eksisterer en fjerde mulighet. 4) Du er dum? Alternativt det motsatte. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg skifter ikke avatar, brukernavn eller signatur av prinsipp. Som jeg har beskrevet tidligere fører endringer her til fragmentasjon av eget image, et image det har tatt år å bygge opp. Jeg har enda til gode se noen fortelle meg at jeg har skrevet et unødvendig innlegg. Folk vil heller ikke forstå meg bedre selv om jeg forteller dem at de ikke forstår. Haha, da vet jeg det. Forresten vil jeg påstå at Gapwick ikke er den eneste som er mer seriøs enn gjennomsnittet her. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det var unødvendig å forklare.Beklager, jeg var ikke tilregnelig i gjerningsøyeblikket. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gapwick lider av det samme som alle freshmen i DNFK gjør, hun er seriøs. Gi henne et par måneder til så blir hun like tard i denne tråden som resten av oss. Seriøs er noe man er utenfor Off Topic. (Og nei, det går ikke an å gjøre noe med det.)Tard's er bare tards. Det har tatt meg år å komme meg ned på det nivået jeg er på nå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Blir som man omgåes vettu, HYLOSTAJLI. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Blir som man omgåes vettu, HYLOSTAJLI.Da har du bare negativitet i vente, PenisTrygve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg