Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En av de første tingene man lærer på diskusjon.no er at om man baker inn finurligheter eller litt underliggende mening i noe, så er det ingen som tar den.

Hallo-o! Det er trossalt en grunn til at vi sitter her.

Vi er en gjeng med meget lange sosiale antenner.

Lenke til kommentar
En av de første tingene man lærer på diskusjon.no er at om man baker inn finurligheter eller litt underliggende mening i noe, så er det ingen som tar den.

Da bør man gjøre noe for å forandre på det, heller enn å tilfredsstille "the lowest common denominator".

Jeg lever i troen om at det noen ganger er et par av de som leser mine poster som er kloke nok til å se den underliggende underfundigheten jeg baker inn i mine ytringer, og at de heller velger å holde det for seg selv for ikke å ødelegge budskapet. Det er en av ulempene med å regjere på toppen. Historien har jo også vist at det ofte tar et par hundre år før resten av menneskeheten følger etter.
Lenke til kommentar
Jeg lever i troen om at det noen ganger er et par av de som leser mine poster som er kloke nok til å se den underliggende underfundigheten jeg baker inn i mine ytringer, og at de heller velger å holde det for seg selv for ikke å ødelegge budskapet. Det er en av ulempene med å regjere på toppen. Historien har jo også vist at det ofte tar et par hundre år før resten av menneskeheten følger etter.

Den underliggende underfundigheten her er selvfølgelig at du er smartere enn alle andre og de som ikke klarer å se det underliggende i innleggene dine er veldig dumme? Hvis du svarer ja er jeg skuffet. Jeg er langt ifra klok, og dette så jeg med en gang. :cool:

Lenke til kommentar
Den underliggende underfundigheten her er selvfølgelig at du er smartere enn alle andre og de som ikke klarer å se det underliggende i innleggene dine er veldig dumme? Hvis du svarer ja er jeg skuffet. Jeg er langt ifra klok, og dette så jeg med en gang. :cool:

Hvordan mener du det er underfundig? Det der gjorde han jo klinkende klart.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

@The Prophet: Ja, og det er egentlig ganske rart med tanke på at 90% av hennes egne innlegg her er tull. :whistle:

Forresten bør du skrive det om underfundighet i signaturen din, fargoth. Hvis noen ikke forstår deg eller sier at du skrev et unødvendig innlegg kan du bare vise til det. Jeg hadde gjort det selv hvis jeg var mindre lat og litt smartere.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...