theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 "Hvis menn er en microbølgeovn er damer en treig komfyr!" Mange gode sitater fra Oprah. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jaja. Jeg har heldigvis hørt om Solyaris og skal sjekke ut både Offret, Zerkalo og Andrei Rublev. Stalker er kjempegod, det er Pink Floyd også.Da er du ikke en av dem. Dog man skal være forsiktig med å hylle både Stalker og Tarkovsky før man har fortært både alle hans filmer og en stor del av filmer i samme leie. Det er lett å si at Dante, Homer eller Dostojevskij er fantastiske forfattere etter man har lest Den guddommelige komedie, Odysseen eller Forbrytelse og straff. Men det betyr ikke nødvendigvis at man vet hva man snakker om, selv om man tror det selv. Jeg har tatt meg i å havne i den fellen så alt for mange ganger selv.. Hehe, skjønner. Det kan være kjipt, men jeg har sett klipp av Tarkovsky-filmer (og sett Stalker, bare den, litt synd), men jeg bare både Offret og Andrei Rublev på PC'en, og skal mest trolig se de denne uken. Gleder meg veldig, grunnen til at jeg utsetter er pga lengden. Offret (Også kalt The Sacrifice btw) varer i 2,5 time og Andrei i hele 3,5 time. Lenge er det, får håpe jeg digger de like mye (eller mer) enn Stalker. Zerkalo må jeg også få tak i. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det jeg missliker med PF er alle de som roper høyest om hvor genialt det er, men så er PF det eneste de har av prog rock i platesamlingen.. Litt det samme som de som roper høyt om hvor fantastisk bra og dyp Stalker er, men så har ingen av dem hverken sett eller hørt om Solyaris.. Man kan si at PF er et av de mest tilgjengelige prog rock-bandene da, og det er definitivt det mest kjente, så sånn sett er det ikke så rart. Men jeg skjønner absolutt poenget ditt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor er han en kødd og hva er det du jobber som?Fordi skiftet jeg jobber på blir slengt rundt som baller i en tennisbane. Før jul dro jeg to og en halv uke for tidlig ut, nå drar jeg ut for sent, så de planer og eventuelt bestillte planene jeg har kan jeg bare glemme, fordi nå vet jeg ikke hvor lenge jeg skal være på sjøen. Jeg jobber som matros. Båten kan du se på linken jeg postet over. "M/T Juanita" under shuttletankere. Men igjen, det er verdt det fordi jeg jobber i Karibien. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gapwick: Du glemmer Emerson, Lake and Palmer (ELP). Mye mulig, men da fungerer det ikke med treenighet lenger, og jeg synes det har en så fin klang. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Mye mulig, men da fungerer det ikke med treenighet lenger, og jeg synes det har en så fin klang. Daah, de er jo en treenighet i seg selv (se navnet). Nå trenger vi bare tre band til, så har vi tre treenigheter! Hvis ikke det har en fin klang har ingenting det. King Crimson, Yes og Rush? Nå mangler VDGG og Gentle Giant og sikkert noen flere, men ... Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kult, må være jævlig fett. Men synd du ikke får opplevd all action du ville fått opplevd om du var nede med somalialaland. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Gapwick: Du glemmer Emerson, Lake and Palmer (ELP). Mye mulig, men da fungerer det ikke med treenighet lenger, og jeg synes det har en så fin klang. Men det er så mye som kan legges inn i treenigheten din. King Crimson, Yes, Procol Harum, Jeff Beck og så videre. Vi kan ikke glemme Moody Blues. Og sist men ikke minst, men blues-rocken på 70' tallet er kanskje det eneste som får meg til å fryse mer på ryggen enn prog-rock. Sir Tojo: Been there, forsøkt kapret og det hele. Her kan du lese mer om det, om ønskelig. Endret 10. mars 2009 av Hylo Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Men det er så mye som kan legges inn i treenigheten din. King Crimson, Yes, Procol Harum, Jeff Beck og så videre. Vi kan ikke glemme Moody Blues. Huff, jeg har ikke tid til høre på alt det der. Du får komme tilbake til meg om noen år, når jeg er visere og mer verdensvant. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Huff, jeg har ikke tid til høre på alt det der. Du får komme tilbake til meg om noen år, når jeg er visere og mer verdensvant.Wtf? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kult, men ikke nok RPGer og AKer. Ser The Awful Truth with Michael Moore. Utrolig hva han snakker om. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Huff, jeg har ikke tid til høre på alt det der. Du får komme tilbake til meg om noen år, når jeg er visere og mer verdensvant.Wtf? Ding! Ding! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Traust. Å, kom igjen! Interrogration -> questioning -> question + Mark Wahlberg = questionmark! Hysterisk! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 For en begredelig gjeng dere er. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 For en begredelig gjeng dere er. Som om du er noe bedre selv. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hey! Jeg er enig i at det var hysterisk (da jeg fikk den forklart). Men du må være enig i at den var litt far-fetched. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg