fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Woo, finnes det program som sliter ut pcen? Pink floyd suger Kjør en versjon av 3D-mark som er nyere en skjermkortet. Loop den mens du holder igjen luftinntaket. Gjentas for hver gang du får den tilbake fra rep. Les godt igjennom forbrukerkjøpsloven og andres erfaringer først slik at du ikke driter på leggen men faktisk VET at du har loven på din side i det du for tredje gang krever kjøpssummen. (Søk etter avhjelpsforsøk i lovdata blant annet.) For de som har etiske problemer med dette, husk at for hver gang maskinen er på rep styrker det arbeidsplassene til reparatørene og de som produserer, shipper og resirkulerer komponentene. Det gjelder også når du får pengene igjen å kjøper ny maskin og den gamle resirkuleres. Det går på å holde hjulene i gang osv. Endret 10. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 PF imponerer meg stadig vekk, det er rett og slett helt tidløst og genialt. De er også guder til å være varierte, bare sjekk ut sangen "Set the Controls for the heart of the sun", deretter "Money" og til slutt "The Trial". Dette er samme band, folkens. Link til alle tre: Money, Set the controls..., . Og hvem elsker ikke Another Brick in the wall, Echoes, Shine on you crazy diamond..? PF tar av! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Thank you faggot Nå får vi bare håpe de ikke leser her Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Pink Floyd er Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det var en liten 'jeg orker ikke krangle med deg'. Omkodet til vanlig, norsk bokmål blir det: "Nei, Pink Floyd er ikke oppskrytt, de har trossalt laget mange minneverdige og meget bra plater". En annen faktor er jo at jeg liker Pink Floyd godt, så å høre på hvorfor andre ikke liker det er noe jeg sparer meg selv for. Er det som musikk? Musikk kan jo være så mangt. Skal du på Opeth idag, da? Aha. Det var lurt av deg. Dumt at jeg spolerte alt. Jeg skulle gjerne, men har dessverre ikke anledning. Eller, jeg har strengt tatt det, men det visste jeg ikke før nylig, og nå er det utsolgt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Pink Floyd er oppskrytt. Nei, nei, nei. hva er det du sier? Pink Floyd er som ... som musikk i mine ører. En aldri så liten meta-metafor, der. PF er bra. Men de er fortsatt oppskrytt. PF er ikke de gudene de har blitt portrettert som av enkelte. Nei nei nei, Roger Waters er ikke det geniet han blir portrettert som av enkelte Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det jeg missliker med PF er alle de som roper høyest om hvor genialt det er, men så er PF det eneste de har av prog rock i platesamlingen.. Litt det samme som de som roper høyt om hvor fantastisk bra og dyp Stalker er, men så har ingen av dem hverken sett eller hørt om Solyaris.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Uansett, Dire Straits lager god musikk. Dire Straits' debutalbum på gang nå. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor selger de bananer som er så umodne at de ikke kan spises på dagesvis? Tror de jeg kjøper bananer så jeg kan vente i dagesvis bare på å få spise dem? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jaja. Jeg har heldigvis hørt om Solyaris og skal sjekke ut både Offret, Zerkalo og Andrei Rublev. Stalker er kjempegod, det er Pink Floyd også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Uansett, Dire Straits lager god musikk. Dire Straits' debutalbum på gang nå. Flink Hylo. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Aha. Det var lurt av deg. Dumt at jeg spolerte alt. Jeg skulle gjerne, men har dessverre ikke anledning. Eller, jeg har strengt tatt det, men det visste jeg ikke før nylig, og nå er det utsolgt. Det var lurt, men jeg fikk jo selv hjulet til å spinne. Du er i samme bås som meg - på en måte. Jeg skal egentlig være på sjøen nå. Men alikevel, jeg setter heller på Lamentations og har en liten intimkonsert for meg selv. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg skal egentlig være på sjøen nå. Ehm. Hvorfor er du ikke det? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Thank you faggot Nå får vi bare håpe de ikke leser her Hvis du har vert påpasselig med nettsikkerheten kan de ikke identifisere brukeren din med deg. Og overopphetet CPU/GPU kan aldri bevises som et forårsaket problem. Dog, og det glemte jeg å spørre om, har du en ekstern GPU (?) er sjansene mye større for å lykkes om du har en integrert GPU. Eksterne og litt kraftige GPUer i laptopper overoppheter mye oftere enn interne, så det er mye mer plausibelt at de konker tre ganger på kort tid. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det jeg missliker med PF er alle de som roper høyest om hvor genialt det er, men så er PF det eneste de har av prog rock i platesamlingen.. Jeg liker å være litt mainstream, da det minimerer sjansen for å bli oppfattet som en bedreviter. Pink Floyd, Camel og Genesis — den hellige progrocktreenighet. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 aner ikke, får diskutere litt her hjemme ang ny pc og få en kompis til å se på pcen. Men takk for ideen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg skal egentlig være på sjøen nå. Ehm. Hvorfor er du ikke det? Fordi vår kjære Johan Jørgen Ugland er en kødd. Gapwick: Du glemmer Emerson, Lake and Palmer (ELP). Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor er han en kødd og hva er det du jobber som? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jaja. Jeg har heldigvis hørt om Solyaris og skal sjekke ut både Offret, Zerkalo og Andrei Rublev. Stalker er kjempegod, det er Pink Floyd også.Da er du ikke en av dem. Dog man skal være forsiktig med å hylle både Stalker og Tarkovsky før man har fortært både alle hans filmer og en stor del av filmer i samme leie. Det er lett å si at Dante, Homer eller Dostojevskij er fantastiske forfattere etter man har lest Den guddommelige komedie, Odysseen eller Forbrytelse og straff. Men det betyr ikke nødvendigvis at man vet hva man snakker om, selv om man tror det selv. Jeg har tatt meg i å havne i den fellen så alt for mange ganger selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg