CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg hørte nettopp Van Halen - Eruption sinnsykt høøøyt :D Herreueland jeg er lei av den melodien. Kjekt gitarspill, men søren så lei. Synes den er kul å spille høyt men ja, hørt den kanskje et par ganger for mye. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) TADA!!!! GRYTERETT!! SE HER!!!!! Takker. Da er jeg ferdig :D 5 minutter med tekst, ikke et sekund mer. Noen som vet hva denne sangen heter?: Er en rap hvor sanges startes med pianospilling også synger en fyr "yeah" flere ganger. Endret 10. mars 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som vet hva denne sangen heter?: Er en rap hvor sanges startes med pianospilling også synger en fyr "yeah" flere ganger. Hahahhahahhahahahahahaha. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Dude, postet jo linken rett etter programvare sin sykkelritt fiasko.. Må poste dette i spoiler, skammer meg stygt over dette. Men er det denne sangen? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som vet hva denne sangen heter?: Er en rap hvor sanges startes med pianospilling også synger en fyr "yeah" flere ganger. Tror du finner den om du googler "kvalitetsmusikk". Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Apropos fotografier, dette er muligens mitt favorittbilde noensinne - fortid, nåtid eller fremtid. Hvorfor? Gjett når det er tatt. Kom igjen, gjett! 1911! Hvor utrolig er ikke det? En russer fant på noe så lurt som å ta bildene sine tre ganger, med et rødt filter, et blått filter og så med et grønt filter. Og nå kan vi, ved hjelp av Vitenskap, gjenskape bildene med fantastiske farger. Det er vilt. Det er som å se inn i et alternativt univers - gamle dager hadde jo ikke farger! Endret 10. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det der var vilt, Gapwick. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Det var faktisk rimelig sweet! Hvor er det tatt hen? Har du en Wiki-link? Edit: fant dette i hvertfall. Mye artig der. Endret 10. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Meh, har sett kulere fargebilder fra 1800 tallet. Ikke be om link, fant den ikke. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Det var faktisk rimelig sweet! Hvor er det tatt hen? Har du en Wiki-link? En russisk fotograf fikk i oppdrag å ta bilder for å dokumentere livet i Russland på begynnelsen av 1900-tallet. Akkurat det bildet er av "The Monastery of St. Nil' on Stolobnyi Island in Lake Seliger in Tver' Province, northwest of Moscow". http://www.loc.gov/exhibits/empire/ Fotografen: http://en.wikipedia.org/wiki/Sergei_Mikhai...rokudin-Gorskii Endret 10. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg liker svært godt disse: 1917, Autochrome Lumière Dette (mest sansynlig Autochrome Lumière) Disse av Monet (Det skjer noe med meg når jeg kan skimte monet og hans hage slik den så ut i virkeligheten, for ham, i etterkant av å ha studert maleriene hans..) (Usikker på om det er fargelagt.) Og disse fra ww2 http://www.ww2incolor.com/d/6682-5/pipercub_brodie Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Utrolig bilde, Gapwick! Dette bildet er fra 1989 og er kåret til verdens beste reportasje-bilde eller noe sånt. Veldig kult bilde. Mange kjenner det kanskje igjen fra avataren til Dorian Gray. Endret 10. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nå spiller jeg David Bowie høyt Jeg ser din David Bowie og kontrer med The Animals - The House of the Rising Sun på full vreng! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Den er fin, Datasmurf Kvalitetslåt. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Neeeeei! Komplett klarte å fikse den stygge gamle dårlige laptopen min. Jeg skulle jo få ny nå! Vil ikke bruke den stygge dårlige teite fuckings dritten som ikke klarer firefox og winamp uten å kortslutte pga varme. Hmpf. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nå som den er fixet så klarer den den firefox og winamp uten å kortslutte pga varme, vettø. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nei, før så var skjermen og viftene fucked, nå er bare viftene fucked. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Neeeeei! Komplett klarte å fikse den stygge gamle dårlige laptopen min. Jeg skulle jo få ny nå! Vil ikke bruke den stygge dårlige teite fuckings dritten som ikke klarer firefox og winamp uten å kortslutte pga varme. Hmpf. Dekk til luftinntaket slik at den overheter og må til rep. Etter du har gjort det tre ganger kan du kreve pengene igjen. (Da får du hele kjøpssummen du ga når du betalte den.) (Dersom de krever fratrekk for bruk krever du renter på kjøpssummen, så går det opp i opp.) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Seriøst. Helt seriøst. Dark Side of the Moon SACD er litt for digg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er ett innlegg unna 5000 innlegg. What to do... Jeg mener sånn bortsett fra å innse at jeg har vært her alt for mye. Det har jeg visst lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg