Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg tenkte på en ting... alt salg over telefonen har en angrefrist på 14 dager... om man kontakter en prostituert over telefonen... har man fremdeles den da? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hahalol. Hvis jeg ikke får sendt over frikort til jobb i DAG så får jeg 50% skatt!!! :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg tenkte på en ting... alt salg over telefonen har en angrefrist på 14 dager... om man kontakter en prostituert over telefonen... har man fremdeles den da? Det må vel leveres tilbake i den forstand den kom? oO Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kunne ha vært en seksjon for kvinneguiden.no f.eks. Store deler av kvinneguiden-folka burde dyppes i kokende olje. =) Hvorfor det? oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg tenkte på en ting... alt salg over telefonen har en angrefrist på 14 dager... om man kontakter en prostituert over telefonen... har man fremdeles den da? nei. Du får da en tjeneste og ikke en vare. Når tjenesten er utført så kan du ikke angre. ...tror jeg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 nei. Du får da en tjeneste og ikke en vare. Når tjenesten er utført så kan du ikke angre. ...tror jeg om jeg kjøper en prostituert da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 om jeg kjøper en prostituert da?Man kan ikke eie en annen person i følge norsk lov. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hvorfor det? oO NOEN kunne sluppet unna. Men flesteparten burde. Fordomsfulle kjerringer, nesten hele gjengen. Og ja, kjerringer i ordets rette forstand. Nei, i alle ordets forstander. =) Edit: De underbygger alle fordommer som er mot folk med innovertiss, omtrent. Også er de dumme også. =) Endret 21. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Etter å ha gjesteposta et par ganger på kvinneguiden så må jeg si meg enig med Nie... Utrolig morsomt å trolle dem da. De biter på hver gang Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Man kan ikke eie en annen person i følge norsk lov. dette synes jeg var litt irriterende... om jeg blir overtalt av jehovas vitner over telefonen da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 dette synes jeg var litt irriterende... om jeg blir overtalt av jehovas vitner over telefonen da?Da er du bare dum og fortjener ikke bedre. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hahalol. Hvis jeg ikke får sendt over frikort til jobb i DAG så får jeg 50% skatt!!! :!: Litt medfølelse anyone? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Etter å ha gjesteposta et par ganger på kvinneguiden så må jeg si meg enig med Nie... Utrolig morsomt å trolle dem da. De biter på hver gang Vel, jeg lever fremdeles littegranne i håpet om at de troller selv også. Jeg håper virkelig de troller. Det kan UMULIG være sant. Håper jeg. Omg. x) Da er du bare dum og fortjener ikke bedre. Eller i en sårbar del av livet, der å søke til noe slikt kan virke som den beste løsningen. =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eller i en sårbar del av livet, der å søke til noe slikt kan virke som den beste løsningen. =)Uansett så burde alle misjonerende religioner vært forbudt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hahalol. Hvis jeg ikke får sendt over frikort til jobb i DAG så får jeg 50% skatt!!! :!: Litt medfølelse anyone? Nei. Send det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eller i en sårbar del av livet, der å søke til noe slikt kan virke som den beste løsningen. =) ja hører du det lars! da synes jeg det er rett og rimelig med 14 dager angrefrist Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Huh...såpass jah. Jaja, det skal ikke være enkelt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Uansett så burde alle misjonerende religioner vært forbudt I så fall burde det være forbudt å spre ett hvilket som helst budskap som påvirker noens tro (eller mangel på sådan), noe som igjen ville være ganske, vel. Upraktisk for dialogenes del. x) Edit: Tardete ordvalg. x) Endret 21. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ammagad! Er det MULIG å være så heit som Kat von D? Sånn egentlig? :-| Ja Yey, 19. April, Oslo Endret 21. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Religion er opium for folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg