Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Hehe.. Den såkalte Long som har logga seg på nå. Mistenker at det er noen som driver og scanner forumet kanskje.

Men han ser bedriten ut og får ikke til å svare meg når jeg spør hvem han er.

Long is typing a message, så forsvinner den..

Og nå klarte han å sende meg en link.. Ikke faen om jeg trykker på den :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe.. Den såkalte Long som har logga seg på nå. Mistenker at det er noen som driver og scanner forumet kanskje.

Men han ser bedriten ut og får ikke til å svare meg når jeg spør hvem han er.

Long is typing a message, så forsvinner den..

Og nå klarte han å sende meg en link.. Ikke faen om jeg trykker på den :p

Hadde heller ikke jeg gjort Oo

Lenke til kommentar

Da var vi hjemme igjen, hater denne 2,5 timer pausen midt på dagen, etter 3 uker var det ikke mer å gjøre på skolen/byn. Blir til at eg går hjem og klipper meg og ser en episode med noe serier før eg stikker igjen.

Så dorian gray isted, han var høyere enn jeg hadde forestilt meg, trodde han skulle være liten :!:

Wazappeningayz?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Tydeligvis en norsk, stygg kis, så det er nok her på forumet han loker.

*Prøver å finn ut hvem longcat87@hotmail . com er for noen.*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Men uten mailaddresse på profilen, blir det vanskelig å rapportere han for noe.

Synes det er veldig drøyt å legge til masse forumbrukere her for å så sende de linker med virus på. Grunnet god beskyttelse, turte jeg faktisk å trykke på linken.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ja så absolutt. Men synes det blir litt drøyt uansett å gå bevist etter mailaddressene til folk for å så drive å sende folk virus.

Men men. Enough med den saken. Får bare anbefale folk om å ikke godta nevnte mailaddresser som har lagt en til på messenger..

Må tydeligvis fjerne navnet mitt, samt signaturen også da, siden det går an å spore opp navnet mitt for å få tak i mailaddressen min der.

Lenke til kommentar
Tror det blir Nikon uansett, jeg. Er det jeg har brukt mest, og derfor kjenner best, så blir veldig uvant å begynne med noe nytt.

Du bør se hva andre du kjenner har også. Alltid fint å ha noen å byttelåne utstyr med. :)

En av grunnene til at jeg endte opp som Canon-fanboi ^^

Pappa har Canon og masse utstyr til det, så der kan jeg lett låne, skjønt, ikke for det, han har Nikon også, men det er bare analogt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...