Joakim Skurk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Vel, Thea er veninna mi, og ingen andre enn jeg kjenner henne her.. Veldig internt I og med at INGEN her inne vet hvem det er, blir det vel heller mer "eksternt"? Endret 10. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 PM? Haha, du failer fremdeles på ironi. PM er koselig, men i dag er jeg lat. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hva skal vi med PM når vi har DNFK? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Vel, Thea er veninna mi, og ingen andre enn jeg kjenner henne her.. Veldig internt I og med at INGEN her inne vet hvem det er, blir det vel heller mer "eksternt"? Nei, eksternt betyr jo det motsatte. Det er internt mellom dem. Endret 10. mars 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 dSLR merke er vel en smakssak? Jeg har prøvd både Nikon og Canon, og må ærlig innrømme at jeg synes Canon er ekkelt å holde i. Hvorfor skal jeg da bruke Canon fordi noen mener det er best? Av samme grunn som at jeg mener de burde bruke Nikon fordi jeg synes det er best? Jevnt over så er begge produsentene like gode spesifikasjonsmessig. Og om et kamera har 8 eller 10mp, kit objektivet har 3,5 eller 4 i blender eller om bildene blir litt kornete på ISO 1600 har strengt tatt ikke så mye å si. Så kan vi droppe krig før den i det hele tatt begynner? Kan jeg få dra Pentax inn i dette også? Som flere her har jeg prøvd litt av hvert. Alt fra Canon 5D, 4*0D, Nikon D40, D60, D80, Olympus med mer.. Som du sier er de fleste like spesifikasjonsmessig, grunnen til at valget falt på Pentax var den robuste oppbygningen, vanntetninger og god ergomi (spesielt med batterigrep) - og jeg kan ikke si jeg angrer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Pentax var også noe jeg vurderte sterkt da jeg skulle kjøpe meg kamera, nettopp pga det robuste huset. Men fikk aldri prøvd et noe sted. En ulempe jeg tok til betraktning, var at det brukte vanlige AA-batterier... Men tviler på at dette er noen reell ulempe. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har pentax lavere batteritid enn nikon? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Priceless ... Rumensk trailersjåfør går nuts bak rattet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Pentax var også noe jeg vurderte sterkt da jeg skulle kjøpe meg kamera, nettopp pga det robuste huset. Men fikk aldri prøvd et noe sted. En ulempe jeg tok til betraktning, var at det brukte vanlige AA-batterier... Men tviler på at dette er noen reell ulempe. Har pentax lavere batteritid enn nikon? Det er en fordel, vil jeg si. Batterilevetiden går da etter hvor gode batterier du kjøper. Jeg har 2900 mAh-batterier, og med 4 stk i kamera og 4 i grepet kan jeg ta godt over tusen bilder (600 med blits, approx) før jeg må lade opp. En annen fordel med AA er at du får kjøpt det over alt, så ikke like farlig om du går tom nedi gran-canaria f.eks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 *Leke msn* Hey, Halvor, hva skjer? Jeg loker på skolen, og flink og jobber faktisk. Har fått gjort masse i dag. Lol at Datasmurf btw. Atm er Canon fanboys i mindretall. Vel, klart, tror du jeg er fan av noe som er i flertall? Viking FK har vel ikke flertall av fans her i landet, og ikke nazistiske kjærester heller. Eller noe som helst jeg er fanboi av Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tror det blir Nikon uansett, jeg. Er det jeg har brukt mest, og derfor kjenner best, så blir veldig uvant å begynne med noe nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Uhm... En merkelig adresse som har lagt meg til på messenger: [email protected] Bør jeg tørre å godta? Vanligvis noe jeg ikke hadde, men litt morsomt dersom det er noe scamforsøk... eller kan kontoen bli hacka bare jeg godtar? Hmm. Enda en. Longcat-ettellerannet.. er det forumfolk kanskje? Endret 10. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Høres ut som noe alà alle de damene fra Algerie som adda meg for et par år siden. Prata fransk med hverandre helt til jeg innrømte at jeg ikke var en rik, amerikansk IT-dude Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tror det blir Nikon uansett, jeg. Er det jeg har brukt mest, og derfor kjenner best, så blir veldig uvant å begynne med noe nytt. Du bør se hva andre du kjenner har også. Alltid fint å ha noen å byttelåne utstyr med. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tror det blir Nikon uansett, jeg. Er det jeg har brukt mest, og derfor kjenner best, så blir veldig uvant å begynne med noe nytt. Du bør se hva andre du kjenner har også. Alltid fint å ha noen å byttelåne utstyr med. De fleste jeg kjenner har Nikon. Bestevenninna mi som bor 2 minutter fra meg, har også det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Konsert i dag. Skrevet ut billettene...så må en vel lete opp hvor i pul Rockefeller egentlig ligger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Da har ene personen som la meg til, logga seg på og jeg spør hvem det er. Får ikke noe svar.. Men håper litt det er scam, så skal en lures ^^, Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Uhm... En merkelig adresse som har lagt meg til på messenger: [email protected]Bør jeg tørre å godta? Vanligvis noe jeg ikke hadde, men litt morsomt dersom det er noe scamforsøk... eller kan kontoen bli hacka bare jeg godtar? Hmm. Enda en. Longcat-ettellerannet.. er det forumfolk kanskje? Har lagt meg til de også Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg