Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva faen er dealen med slike conversesko? Altså gamle basketsko. Sitter og ser kjapt gjennom bilder på deviantart og bare den siste halvtimen har det blitt lagt ut råmange såkalte "kunstneriske" og "spennende" bilder av et par gamle sko i forskjellige positurer. Personlig synes jeg ikke de ser hverken kule eller gode ut. Det er en gimmick som sier at slike gamle basketsko plutselig skal bli kule igjen.

Det som er med conversesko er at man får gnagsår av dem. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen av dere herpe en kopimaskin et sted i Oslo? Er så kjedelig å bare sitte i bilen uten noe å gjøre, særlig når laptopen går tom for strøm og jeg ikke har fått billader enda.

Du kan komme til skolen min og reparere alt som trengs å repareres! :D

Tro meg; På en skole er det ingenting som må repareres, alt er brukerfeil fordi lærere er en spesielt dum og stresset rase. Det er forøvrig eiendomsmeglere, arkitekter, designere og advokater også.

Lenke til kommentar

Du vet ikke hvor jeg finner greiene? Jeg vil laste ned alt av Der ingen skulle tru at nokon kunne bu :p

Gleder meg til stipend.

Nytt spill. :cool:

Jeg håper bare at spilla jeg vil ha kommer før stipendet mitt kommer, er lei av å bruke opp alt på alkohol og mat :p

Jeg gleder meg til jeg skal kjøpe kamera :D Hvis jeg har nok penger da.. Nikon D60 blir det tror jeg. :D

Eww, Canon er tingen <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Olympus er flotte saker. Men hadde jeg hatt penger, hadde jeg gått for et dyrere Nikon. Fikk låne et D700 av ei i kameraklubben og det var temmelig så rått.

Lenke til kommentar

Bare å google Thea det.

Thea har ikke reggis! :D
Hvem?
Det burde da alle vite!
Så alle skal vite om alle de ufattelige teite (til tider) intern-tingene deres? Ooookkkiii :ermm:

Vel, Thea er veninna mi, og ingen andre enn jeg kjenner henne her.. Veldig internt :D

Lenke til kommentar

dSLR merke er vel en smakssak? Jeg har prøvd både Nikon og Canon, og må ærlig innrømme at jeg synes Canon er ekkelt å holde i. Hvorfor skal jeg da bruke Canon fordi noen mener det er best? Av samme grunn som at jeg mener de burde bruke Nikon fordi jeg synes det er best?

Jevnt over så er begge produsentene like gode spesifikasjonsmessig. Og om et kamera har 8 eller 10mp, kit objektivet har 3,5 eller 4 i blender eller om bildene blir litt kornete på ISO 1600 har strengt tatt ikke så mye å si. Så kan vi droppe krig før den i det hele tatt begynner? :)

Lenke til kommentar
Vel, Thea er veninna mi, og ingen andre enn jeg kjenner henne her.. Veldig internt :D
Ooookkkiii...greit å vite...not.

Pff...alle vet jo at Nikon er det beste :)

Er da ikke noe nytt at DNFK-klanen leker MSN her.

Hvor ellers skal vi msn snakke, når msn på skolen er blokkert? :p

PM? :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Husker mange rynket på nesa da jeg valgte å kjøpe meg Olympus, men etter å ha prøvd både Canon (400D) og Nikon (D40/60), så falt jeg for Olympus på grunn av ergonomien. Flott å holde i og det synes jeg uansett burde være hovedprioriteten til folk som kjøper seg dslr. Man bruker faktisk utrolig mye tid på å holde i det, så da bør det være behagelig for vedkommende.

Jeg tar aldri bilder over iso 400 uansett, da jeg synes kameraet mitt er veldig svakt over dette. Men den type bilde jeg tar krever oftest stativ, så da er det ikke noe problem med litt lengre eksponering for å få ned støynivået.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...