Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heller regn enn snø.

Enig med du :)

Derfor er jeg så glad når jeg går ut og ser at det har blitt litt mindre sne og is siden dagen før, at det er sol og varmt nok til å gå i skjorte og at jeg snart kan begynne å tenke på å ta frem tøyskoa uten å frykte å bli våt på beina ^^

Lenke til kommentar
Gleder meg til.... EH... lønning. Som sikkert ikke blir før om noen måneder.

Jeg gleder meg til jeg er ferdig med hjemmesiden jeg holder på med. :) Får heller sikkert ikke penger før om, noen måneder though. :ermm:

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Krizzz:

Har du regulering?

Minnes å glede meg til dagen var over når jeg stod opp 06:30 i dag. Venter enda.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hva faen er dealen med slike conversesko? Altså gamle basketsko. Sitter og ser kjapt gjennom bilder på deviantart og bare den siste halvtimen har det blitt lagt ut råmange såkalte "kunstneriske" og "spennende" bilder av et par gamle sko i forskjellige positurer. Personlig synes jeg ikke de ser hverken kule eller gode ut. Det er en gimmick som sier at slike gamle basketsko plutselig skal bli kule igjen.

Lenke til kommentar
Kan noen av dere herpe en kopimaskin et sted i Oslo? Er så kjedelig å bare sitte i bilen uten noe å gjøre, særlig når laptopen går tom for strøm og jeg ikke har fått billader enda.

Du kan komme til skolen min og reparere alt som trengs å repareres! :D

Thea vil ha en blå ballong :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...