Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen snudd DNFK på hodet? Plutselig vet ikke folk hvem Opeth er, og 50% av det kvinnelige kjønn kjører *nix-liknende systemer og uttrykker kunnskaper om bildebrikker og optikk.
"Da vi var unge var det andre boller!"

Luedotten: Blackwater Park og Still Life er det lite som topper, ja.

Syntes de nyere og eldre albumene mangler litt av nettopp det som er i B.P. og S.L., nemlig den flyten de to albuma har!

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Luedotten: Blackwater Park og Still Life er det lite som topper, ja.

Syntes de nyere og eldre albumene mangler litt av nettopp det som er i B.P. og S.L., nemlig den flyten de to albuma har!

De eldste, ja, men de nyere er etter min mening top-notch!

Damnation er jo også helt fantastisk, men jeg liker ikke å sette den opp mot det brutale.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Favoritt-plata dere har av Opeth da?

Blackwater Park. Uten tvil.

Deliverance og Damnation. Særlig tittelsporet på førstnevnte er herlig.

De to albumene som er dedikert til bestemoren hans (som døde i en bilulykke). :wee:

De er awesome.

Husker jeg prøvde JÆVELIG hardt å lære meg Deliverance på bass en gang i tiden, men de ble liksom ikke helt det samme som hvordan Martin Mendez gjør det. :green:

LueDotten: Damnation er fantastisk, og det er kanskje den skiva som er spilt mest iløpet av de årene jeg har eid den. :wee:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Har noen snudd DNFK på hodet? Plutselig vet ikke folk hvem Opeth er, og 50% av det kvinnelige kjønn kjører *nix-liknende systemer og uttrykker kunnskaper om bildebrikker og optikk.

Sånn DNFK skal være det.

Fult av særinger.

Særinger ≠ jenter med Linux.
Lenke til kommentar
Jeg har prøvd meg litt på å lære meg litt Opeth på gitar, men det går heller dårlig.
Kjenner meg igjen der, ja.

Men, om noen år går det vel heller bedre for de fleste som prøver, men for min del ligger bassen på hylla og annet tidsfordriv har tatt opp fritiden.

Lenke til kommentar

1 av 2? :!:

50% gir en forsterket dramatisk effekt, men likevel.

At megapiksler ikke er ensbetydende med bildekvalitet vet forresten til og med jeg, som tar utydelige bilder halvparten av gangene jeg trykker på avløseren.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...