Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nja... Hun kan være søt og snill, men hun er likevel skummel. Du skulle bare visst det jeg vet om henne du, Espen Pass munnen din du, tardface. Jeg kan vise forumet hvor skummel du er også, tenk. xD lars... jeg vet ikke helt om jeg vil vite det jeg... Du har helt rett. Du vil ikke vite. Han lyver. Jeg er så søt og snill, atte. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nå må jeg bruke pengene jeg fikk etter jeg solgte motorsykkelen på ny pc.. Jaja.. Får en god pc ihvertfall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nå må jeg bruke pengene jeg fikk etter jeg solgte motorsykkelen på ny pc.. Jaja.. Får en god pc ihvertfall Tror du trenger en Toughbook eller noe jeg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tror du trenger en Toughbook eller noe jeg En støt og slag sikker pc hadde vært tingen. Jeg ødelag foresten et blåtann tastatur til 1700 kr igår også.. Jeg brakk det, totally worth it Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ammagad! Er det MULIG å være så heit som Kat von D? Sånn egentlig? :-| Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ammagad! Er det MULIG å være så heit som Kat von D? Sånn egentlig? :-| Hvem sa du? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ammagad! Er det MULIG å være så heit som Kat von D? Sånn egentlig? :-| meg og lars kanskje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ammagad! Er det MULIG å være så heit som Kat von D? Sånn egentlig? :-| Hvem sa du? http://images.google.no/images?q=kat+von+d Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 http://images.google.no/images?q=kat+von+d Aldri verken hørt eller sett om.. Ikke noe spesiellt med ho syns jeg.. Nice tits da! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 "Heit" er vel ikke akkurat adjektivet som best beskriver det der. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 http://images.google.no/images?q=kat+von+d lyst til og være snill og sende som vedlegg? den helvetes maskinen får ikke sett bildet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 http://images.google.no/images?q=kat+von+d lyst til og være snill og sende som vedlegg? den helvetes maskinen får ikke sett bildet Dårlig med vedleggsplass igjen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg kan laste opp noen bilder og sende til deg, Espen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg kan laste opp noen bilder og sende til deg, Espen. Du finner antagelig litt bedre bilder enn det jeg gjorde sånn i full fart i tillegg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg kan laste opp noen bilder og sende til deg, Espen. takk <3 edit: veldig takk men mener fremdeles jeg og lars stiller ganske høyt Endret 21. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Both talent and looks. Hannah og. Og Pixie. Har ikke helt sansen for Corey, men rent objektivt er han sikleobjekt han og. High Voltage Tattoo. EDIT: JEG GLEMTE KIM! Endret 21. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva er det med snyltere? Sånn, gamle kjerringer som snylter på lettlurte folk? "Ja, gi meg ett bilde av deg og jeg skal fortelle deg ALT om deg!". Jeg tror på ganske mye, men den der er litt VEL drøy. De skal kunne fortelle deg hvilke guder som er 'dine', hvem hjelperene dine er, og hvordan de ser ut. Det er så jævlig bullshit. *sende stygge blikk til diverse sider* </utbrudd> Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 de er enten meget mentalt forvirret, og ser diverse ting, eller så har de god fantasi jeg er av den siste sorten, og kunne sikkert klart en slik jobb ganske bra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 De ser bare sitt snitt til å tjene penger på folk som ikke vet bedre Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Man trenger ikke god fantasi for å klare jobben som synskjerring. Altså, se diverse. Man trenger bare vite littegranne om det man snakker om, også komme med tonnevis bullshit. And I don't like them. Man utnytter ikke mennesker som gjerne er på sitt svakeste, mest påvirkelige stadium. *sint* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg