Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

En liten korrigering ... Enkelte pub-er har 20-årsgrense eller tilogmed 23 og 25-årsgrense. Der kan man selvsagt ikke kjøpe noe som helst som 18-åring siden man ikke kommer inn.
Er det bare meg, eller er de utestedene med 23/25-årsgrense sære, med lite liv og bare 40-åringer med erfaringer fra puberteten som de ønsker å gjennoppleve?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fair enough. Selv liker jeg bedre å høre på radio enn kun musikk har jeg oppdaga. Mange morsomme og til dels interessante programmer på en del kanaler. =)

@Ituca:

Det er individuelt fra pub til pub. Enkelte har 20års grense, andre har 23 og noen har 18. Kommer du inn, så får du uansett kjøpt. Og det er heller ikke noe problem å vise legg, med mindre det er fake. ;)

Sant nok. Men til den slags bruker jeg Last.fm. Er desverre slik at norsk radio stort sett sender uinteressant listepop. Med mindre man da hører på Nrj, som for det meste sender Hip-Hop og RnB, noe som heller ikke helt faller ismak. Nå hører jeg for det meste på rock og pop-rock signert uavhengige plateselskaper. Så jeg befinner meg nok kanskje ikke helt i radiokanalenes målgruppe.

Lenke til kommentar
En liten korrigering ... Enkelte pub-er har 20-årsgrense eller tilogmed 23 og 25-årsgrense. Der kan man selvsagt ikke kjøpe noe som helst som 18-åring siden man ikke kommer inn.
Er det bare meg, eller er de utestedene med 23/25-årsgrense sære, med lite liv og bare 40-åringer med erfaringer fra puberteten som de ønsker å gjennoppleve?

Det er ikke bare deg. Det er som regel meget brune pub-er. Du ser gjerne de samme folka stå med skjelvende hender og banke på døra klokka 8 på morran og dra hjem like før stengetid. I tillegg til at de er på fornavn med alt av servitører.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Spillelista til visse kanaler er nok hovedårsaken til at volumkontrollen får mange møter med 3% ja (må høre etter når musikken slutter, slik at jeg får skrudd opp igjen) :p

Men heldigvis finnes det enkelte temabaserte programmer.

Lenke til kommentar
Det er ikke bare deg. Det er som regel meget brune pub-er. Du ser gjerne de samme folka stå med skjelvende hender og banke på døra klokka 8 på morran og dra hjem like før stengetid. I tillegg til at de er på fornavn med alt av servitører.
Godt å høre.

Det er alltid artig å se "helge-aliksen" stå å vente på åpningstiden. Nå skal det nevnes at det er en litt merksnodig opplevelse, da du nærmest kjenner elektrisiteten i lufta og hungeren etter dagens første spritglass.

Er det rart jeg har bestemt meg for å kutte ned på alkoholforbruket? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fikk nettopp en sms fra Sjølen der det sto: Du er nok favoritten du, Daniel.

IN UR FACE, LITJBROR!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...