Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdateringsprogrammet til Fujitsu-Siemens finner stadig nye drivere til mitt ATI Radeon Mobility 3870 HD- Har innstallert driver til det kortet to ganger nå, og fortsatt finner den "ny versjon". :\

Nuvel. *Starter Spotify og hører på litt Elliott Smith*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hvorfor Spotify når vi får en flott gjennomgang av Black Sabbath, samt Ozzys historie på p3?

Dama mi har tilfeldigvis samme etternavn som en fastlege hjemme på Smøla, så ALLE som kommer i prat med henne, lurer på om hu er i slekt med legen.. :p Ikke like spennende, men måtte få fram noe.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hvorfor Spotify når vi får en flott gjennomgang av Black Sabbath, samt Ozzys historie på p3?

Dama mi har tilfeldigvis samme etternavn som en fastlege hjemme på Smøla, så ALLE som kommer i prat med henne, lurer på om hu er i slekt med legen.. :p Ikke like spennende, men måtte få fram noe.

Fordi enkelte av oss ikke liker hard rock, metal, heavy metal og lignende sjangre så godt. :) Hver sin smak. Spotify tilfredstiller musikksmaken til de fleste. Ergo, Spotify er et legitimt alternativ til den store verdensveven, og et overlegent alternativ til radio. :p

Lenke til kommentar
Ergo, Spotify er et legitimt alternativ til den store verdensveven, og et overlegent alternativ til radio. :p
Det hjelper lite om den fine edderkoppen som spinner verdensvevet har havna på fylla og lager mystiske mønster med tråden sin.

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fair enough. Selv liker jeg bedre å høre på radio enn kun musikk har jeg oppdaga. Mange morsomme og til dels interessante programmer på en del kanaler. =)

@Ituca:

Det er individuelt fra pub til pub. Enkelte har 20års grense, andre har 23 og noen har 18. Kommer du inn, så får du uansett kjøpt. Og det er heller ikke noe problem å vise legg, med mindre det er fake. ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...