Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sean Locke er digg ja. Anbefaler alle(ikke deg Cyph) å se 8 out of 10 cats og Tv Heaven Telly hell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du hatt en fin dag?

Jepp, helt klart. Fått flere pics av random 16-åring, sett film med Nabo'n og ser Simpsons nå før jeg skal legge meg ^^ Du da?

Fantastisk. Jeg har spist middag og skravla med mamma som drømte at jeg forsvant og var helt paranoid. Koz.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Beste musikkavspiller? Skal installere nå og lurer på om jeg skal prøve noe annet enn Winamp og mediamonkey. iTunes er uaktuelt om så Steve Jobs står med bazooka på døra mi.

Lenke til kommentar
Fantastisk. Jeg har spist middag og skravla med mamma som drømte at jeg forsvant og var helt paranoid. Koz.

Aww, søtt; som bildene jeg fikk i dag ^^

Jobber med å klargjøre Sky Mansion for en haug med besøk.

Egilanso: prøv Foobar 2000. Bruker det på Windownsmaskinen min. Synes faktisk det er litt bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Beste musikkavspiller? mediamonkey

Den er det, men jeg er interessert i å prøve det beste utenom den ;)

Prøver Foobar tenker jeg.

Lenke til kommentar

Heldig er de som har bursdag, for de skal motta gaver.

Vi andre ulykkelig må vente, til vår fødelsdag er i vente,

Skjønt når dagen kommer, da skal vi få i noe og mente.

*Humrer* Tørt dikt jah.

Foobar2000 er en genial avspiller. Den er lettvekts, har et meget rent og pent brukergrensesnitt, og støtter alle de mest vanlige funksjonene. Ellers er det lett å innstallere nye codecs om man måtte trenge det (flac for eksempel).

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Men jeg liker deg uansett. :love:

Aww, liker deg også :love:

Prøver Foobar tenker jeg.

Foobar er bra. Men kanskje litt sært? Jeg liker det hvertfall.

Heldig er de som har bursdag, for de skal motta gaver.

Vi andre ulykkelig må vente, til vår fødelsdag er i vente,

Skjønt når dagen kommer, da skal vi få i noe og mente.

*Humrer* Tørt dikt jah.

Foobar2000 er en genial avspiller. Den er lettvekts, har et meget rent og pent brukergrensesnitt, og støtter alle de mest vanlige funksjonene. Ellers er det lett å innstallere nye codecs om man måtte trenge det (flac for eksempel).

Du er flink Snorre!

Og du har fornuft når det gjelder avspillere til Windowns ^^

Lenke til kommentar
Har Foobar2000 direktesøk?

Det kommer ann på hva du mener med direktesøk det.

Mener du at søkeresultatene oppdateres samtidig som du skriver inn søket. Altså at den oppdatererresultatene allerede etter å ha skrevet første bokstaven. Eller mener du at søkeboksen er tilgjengelig i hovedvinduet, uten å måtte trykke noe ekstra steder? Eventuelt at resultatene vises i playlist-vinduet eller?

Edit: Ny signatur. Vad tycks?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...