Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker du ikke å vite hvordan ting fungerer og hvorfor de fungerer?

Jeg vil si at du opptrer som kvinnelig nå.

Om jeg noen gang skulle lure, vet jeg hvordan jeg kan finne det ut, og å finne ut hvordan en datamaskin fungerer lar jeg vente til senere, da jeg for øyeblikket har problemer med å koble meg til en programvaredistribusjonstjeneste og navigere meg gjennom et virvar av programfiler.

Lenke til kommentar
Om jeg noen gang skulle lure, vet jeg hvordan jeg kan finne det ut, og å finne ut hvordan en datamaskin fungerer lar jeg vente til senere, da jeg for øyeblikket har problemer med å koble meg til en programvaredistribusjonstjeneste og navigere meg gjennom et virvar av programfiler.
For å ta en brå vending; hvorfor så kryptisk?
Lenke til kommentar
Poenget er hvor ufattelig god kode hele demoen kjører på. Filen er under 200KB. Den underbygger også filosofien om at begrensninger fordrer kreativitet, noe man ser ufattelig mye av i demoscene-miljøet.

Det lille jeg så var veldig imponerende. Hvorfor jeg bare fikk se litt, det vet jeg ikke, men jeg har mistanke om det kan ha noe å gjøre med min noe stusselige prosessor og det faktum at jeg kjører Linux.

Merkelig. Jeg trodde demoen nyttegjorde seg av DX. Kanskje den kjører på OpenGL også..? :dontgetit:
Lenke til kommentar
At du ikke forstår noe betyr ikke at det er kryptisk.
Nei, så langt i fra.

Men med så mange kommaer blir det, tro det eller ei, slitsomt å lese og man mister fort konsentrasjonen ovenfor den teksten man opprinnelig skal lese og går over til noe som, i og for seg, er, noe så sannelig, drittmorro!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kan jo ikke huske at Korka har vært såpass... øh.. korka før, så tviler på at det blir mye mer enn en advarsel først. Ikke helt sikker på hvor tollerante de er. Aldri fått advarsel selv før, men så erjeg nå stort sett snill og grei så ^^,

edit: Sikker på at det ikke var Korka? Var nå veldig lik postcount i alle fall :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...