Underpants Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Viss eg vil ha ban ein gong, skal eg definitivt få det på denne måten. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Var en helt genial tråd da! Ble han bannet? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor var du da sædbildene ble postet? Ny legende? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Liker du ikke å vite hvordan ting fungerer og hvorfor de fungerer? Jeg vil si at du opptrer som kvinnelig nå. Om jeg noen gang skulle lure, vet jeg hvordan jeg kan finne det ut, og å finne ut hvordan en datamaskin fungerer lar jeg vente til senere, da jeg for øyeblikket har problemer med å koble meg til en programvaredistribusjonstjeneste og navigere meg gjennom et virvar av programfiler. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Watwat? Trodde du leste forrige side. Redigert innlegget nå, litt lettere å forstå. ... Det rimte. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Om jeg noen gang skulle lure, vet jeg hvordan jeg kan finne det ut, og å finne ut hvordan en datamaskin fungerer lar jeg vente til senere, da jeg for øyeblikket har problemer med å koble meg til en programvaredistribusjonstjeneste og navigere meg gjennom et virvar av programfiler.For å ta en brå vending; hvorfor så kryptisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 She is the one! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ta bilde av mamma i dusjen og legge ut i babetråden tenker jeg. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor var du da sædbildene ble postet? Ny legende? Ja, kommer på 21 nyhetene på både nrk og tv2 i kveld. Jeg kikket i "siste 24 timer" Hvor var du da sædbildene ble postet? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 For å ta en brå vending; hvorfor så kryptisk? At du ikke forstår noe betyr ikke at det er kryptisk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Poenget er hvor ufattelig god kode hele demoen kjører på. Filen er under 200KB. Den underbygger også filosofien om at begrensninger fordrer kreativitet, noe man ser ufattelig mye av i demoscene-miljøet. Det lille jeg så var veldig imponerende. Hvorfor jeg bare fikk se litt, det vet jeg ikke, men jeg har mistanke om det kan ha noe å gjøre med min noe stusselige prosessor og det faktum at jeg kjører Linux. Merkelig. Jeg trodde demoen nyttegjorde seg av DX. Kanskje den kjører på OpenGL også..? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Watwat? Trodde du leste forrige side. Redigert innlegget nå, litt lettere å forstå. ... Det rimte. Jau, no tok eg han. Fekk eigentleg Korka ban? lol, rim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tråden forsvant ivertfall. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det var ikke Korka. Bare samme avatar. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Det var sikkert mange som rakk forevige den. Hint, hint. Endret 9. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ingen som tok print-screen altså? :/ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 At du ikke forstår noe betyr ikke at det er kryptisk.Nei, så langt i fra. Men med så mange kommaer blir det, tro det eller ei, slitsomt å lese og man mister fort konsentrasjonen ovenfor den teksten man opprinnelig skal lese og går over til noe som, i og for seg, er, noe så sannelig, drittmorro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Kan jo ikke huske at Korka har vært såpass... øh.. korka før, så tviler på at det blir mye mer enn en advarsel først. Ikke helt sikker på hvor tollerante de er. Aldri fått advarsel selv før, men så erjeg nå stort sett snill og grei så ^^, edit: Sikker på at det ikke var Korka? Var nå veldig lik postcount i alle fall Endret 9. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Var det Korka med nytt nick? For han/hun het ikke Korka. Og btw Egil, Korka har blitt korka i det siste faktisk. Spamma Nerdebula-tråden med bilder som ikke var hans rom. Det var ikke Korka. Bare samme avatar. Jepp Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 edit: Sikker på at det ikke var Korka? Var nå veldig lik postcount i alle fall Er så og si samme postcount ja, men sjekka navn-logg og det stod - Pryzlisgfiu (husker ikke navnet) Antar det ikke var Korka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg