Lemon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Når jeg var på ferie i Thailand fikk vi frityrstekt SNICKERS på restaurant. Måtte spise det med kniv og gaffel (var varmt). Lurer på hvem som kom på den ideen.."Hmm, idag skal jeg prøve å putte en snickers i frityrgryta, gitt". Gikk vel tom for kylling, da. Åssen smakte det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Veldig. Veldig. Søtt. Og klissete. Karamellen smelta jo helt. Men sjokoladen utpå var sånn crispy så det ikke rant ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Veldig. Veldig. Søtt. Og klissete. Karamellen smelta jo helt. Men sjokoladen utpå var sånn crispy så det ikke rant ut. Urk. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Når jeg var på ferie i Thailand fikk vi frityrstekt SNICKERS på restaurant. Måtte spise det med kniv og gaffel (var varmt). Lurer på hvem som kom på den ideen.."Hmm, idag skal jeg prøve å putte en snickers i frityrgryta, gitt". Har du sett Seinfeld-episoden? Den hvor de ser en fyr som spiser Snickers med kniv og gaffel? Noen lurte på hva som kunne gjøre dette nødvendig, og frityrstekte Snickersen. Ikke så rart vel, jeg tipper jeg hadde gjort noe lignende hvis jeg hadde hatt en Snickers etter at jeg så den episoden. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er ikke en Audi jeg skal kjøpe, nei. Bare så det er sagt. Skal dra bort og forhandle litt med folka i morgen, tenker jeg. Og hvorfor skal du ikke kjøpe Audi, HÆ HÆ HÆ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Når jeg var på ferie i Thailand fikk vi frityrstekt SNICKERS på restaurant. Måtte spise det med kniv og gaffel (var varmt). Lurer på hvem som kom på den ideen.."Hmm, idag skal jeg prøve å putte en snickers i frityrgryta, gitt". Det stammer fra Skottland. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hm, det har vært på seinfeld, kommer fra Skottland og blir servert på thailandsk restaurant. Merkelige greier. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det har ikke helt vært på Seinfeld, jeg tror ikke den var varm der. Men det må ha en sammenheng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Egil, jeg digger dama di Yeah isn't she lovely. ^^, ... eller hva det nå enn er de sier på engelsk Endret 9. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Andre enn meg som spiser ostepop med gaffel? NOM NOM NOM. Ostepop er alt for digg! Jeg spiser med gaffel om jeg har besøk, om ikke grafser jeg med henda. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg spiser ostepop med gaffel! Da er vi to. Og hvorfor skal du ikke kjøpe Audi, HÆ HÆ HÆ? Har ikke sansen for Audi, snuskepuppen. HÅH HYLO! MED HENDA LIXM. GÆÆRN DU! Endret 9. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Egil, jeg digger dama di Yeah isn't she lovely. ^^, ... eller hva det nå enn er de sier på engelsk Jo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har ikke sansen for Audi, snuskepuppen. SLASK! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det var uansett en snickers, ikke mars-bar jeg spiste. Det var så søtt og klissete at jeg tror det festa seg til DNA'et mitt. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Egil, jeg digger dama di Yeah isn't she lovely. ^^, ... eller hva det nå enn er de sier på engelsk Jo Det var da ikke måte på Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har ikke sansen for Audi, snuskepuppen. SLASK! Cock. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 @Bytex: Hinter du til at du synes du selv er søt og vil at vi skal bekrefte det? Og hva står det i den øverste linja med tekst på avataren din? Litt liten skrift ... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) HÅH HYLO! MED HENDA LIXM. GÆÆRN DU!Fnis. Jeg har ikke gjort en dritt idag. Jeg syntes du skal kjøpe deg en Gamut CD1 Mk2, Gapwick. Bare fordi du trenger det. Endret 9. mars 2009 av Hylo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hm, det har vært på seinfeld, kommer fra Skottland og blir servert på thailandsk restaurant. Merkelige greier.Det startet i Skottland, og spredte seg til andre deler av verden (med ulike typer sjokolade) eksempelvis Snickers eller Moro, og havnet deretter (mest sannsynlig parallelt med utbredelsen) i media og populærkulturens søkelys. Om Seinfeld-episoden er influert utenfra, eller om det var et internt fenomen skapt uavhengig vites vel ikke. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 FAEN TA DERE ALLE!! NÅ VIL JEG HA OSTEPOP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg