Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Når jeg var på ferie i Thailand fikk vi frityrstekt SNICKERS på restaurant. Måtte spise det med kniv og gaffel (var varmt).

Lurer på hvem som kom på den ideen.."Hmm, idag skal jeg prøve å putte en snickers i frityrgryta, gitt".

Gikk vel tom for kylling, da.

Åssen smakte det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg var på ferie i Thailand fikk vi frityrstekt SNICKERS på restaurant. Måtte spise det med kniv og gaffel (var varmt).

Lurer på hvem som kom på den ideen.."Hmm, idag skal jeg prøve å putte en snickers i frityrgryta, gitt".

Har du sett Seinfeld-episoden? Den hvor de ser en fyr som spiser Snickers med kniv og gaffel? Noen lurte på hva som kunne gjøre dette nødvendig, og frityrstekte Snickersen. Ikke så rart vel, jeg tipper jeg hadde gjort noe lignende hvis jeg hadde hatt en Snickers etter at jeg så den episoden. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Egil, jeg digger dama di :love:

Yeah isn't she lovely. ^^,

...

eller hva det nå enn er de sier på engelsk :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hm, det har vært på seinfeld, kommer fra Skottland og blir servert på thailandsk restaurant. Merkelige greier.
Det startet i Skottland, og spredte seg til andre deler av verden (med ulike typer sjokolade) eksempelvis Snickers eller Moro, og havnet deretter (mest sannsynlig parallelt med utbredelsen) i media og populærkulturens søkelys. Om Seinfeld-episoden er influert utenfra, eller om det var et internt fenomen skapt uavhengig vites vel ikke.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...