CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er kriminelt å like ostepop. Skulle akkurat skrive det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Wat. Ostepop er godt jo, i moderate mengder. Setter seg mellom tennene. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fy faen, nå er det skikkelig tenketid her. Fått tilbud om en nyere bil som blir litt dyrere enn jeg hadde trodd. Jeg har råd til den, men da forsvinner den økonomiske sikkerheten min, noe jeg helst ikke vil. DET ER SÅ JÆVLA VANSKELIG!Kjøp bilen, du lever bare en gang! Går økonomien skikkelig i dass har du alltid et sikkerhetsnett rundt deg som du kan høste godene av til du kommer på beina igjen, og skulle alt gå til H, selger du bare bilen å kjøper noe gammelt skrap. Litt risiko må man tillate seg for å bli awsome. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Litt risiko må man tillate seg for å bli awsome. Jeg ville heller foretrukket å bli awesome. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Litt risiko må man tillate seg for å bli awsome. Sant, men hva om det er en Audi han skal kjøpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Litt risiko må man tillate seg for å bli awsome. Jeg ville heller foretrukket å bli awesome. Ikke vær så nerd'a. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ikke vær så nerd'a. .. Hater'ei! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Litt risiko må man tillate seg for å bli awsome. Jeg ville heller foretrukket å bli awesome. Jeg foretrekker å bli awsome. Endret 9. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Who's awsome? You're awsome! Dankjuu. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Litt risiko må man tillate seg for å bli awsome. Sant, men hva om det er en Audi han skal kjøpe? Da kjøper han en Audi. Og la oss ikke begynne å diskutere hvorvidt Audi er dyr i drift.. Who's awsome? You're awsome! Dankjuu. No problemm. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Da var jeg tilbake fra butikken etter å ha handla ostepop... Alt for mange fristelser som kommer fram i DNFK.. Om nom nom Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er kriminelt å like ostepop. Det er kriminelt å like ostepop. Skulle akkurat skrive det. Det er kriminelt å i det hele tatt tenke den tanken Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Da var jeg tilbake fra butikken etter å ha handla ostepop... Alt for mange fristelser som kommer fram i DNFK.. Om nom nom C4N 1 H45? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er ikke en Audi jeg skal kjøpe, nei. Bare så det er sagt. Skal dra bort og forhandle litt med folka i morgen, tenker jeg. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Da var jeg tilbake fra butikken etter å ha handla ostepop... Alt for mange fristelser som kommer fram i DNFK.. Om nom nom C4N 1 H45? 4 U Andre enn meg som spiser ostepop med gaffel? Endret 9. mars 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Da var jeg tilbake fra butikken etter å ha handla ostepop... Alt for mange fristelser som kommer fram i DNFK.. Om nom nom C4N 1 H45? 4 U Andre enn meg som spiser ostepop med gaffel? Egil, jeg digger dama di Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg spiser ostepop med gaffel! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg spiser ostepop med gaffel! Da er det ikke bare meg Går jo ikke an å sitte med pcen og spise ostepop med fingrene. Ender jo bare opp med det grisete tastaturet. Skal forresten hilse fra Egil og si at han ikke kommer online fordi han sitter og spiller Banjo Kazooie Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Når jeg var på ferie i Thailand fikk vi frityrstekt SNICKERS på restaurant. Måtte spise det med kniv og gaffel (var varmt). Lurer på hvem som kom på den ideen.."Hmm, idag skal jeg prøve å putte en snickers i frityrgryta, gitt". Endret 9. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg