Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen, nå er det skikkelig tenketid her. Fått tilbud om en nyere bil som blir litt dyrere enn jeg hadde trodd. Jeg har råd til den, men da forsvinner den økonomiske sikkerheten min, noe jeg helst ikke vil. DET ER SÅ JÆVLA VANSKELIG!
Kjøp bilen, du lever bare en gang! Går økonomien skikkelig i dass har du alltid et sikkerhetsnett rundt deg som du kan høste godene av til du kommer på beina igjen, og skulle alt gå til H, selger du bare bilen å kjøper noe gammelt skrap. Litt risiko må man tillate seg for å bli awsome.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Litt risiko må man tillate seg for å bli awsome.

Jeg ville heller foretrukket å bli awesome. :tease:

Ikke vær så nerd'a. :tease:

Lenke til kommentar
Litt risiko må man tillate seg for å bli awsome.

Sant, men hva om det er en Audi han skal kjøpe?

Da kjøper han en Audi. Og la oss ikke begynne å diskutere hvorvidt Audi er dyr i drift..

Who's awsome? You're awsome!

Dankjuu. :innocent:

No problemm.
Lenke til kommentar
Jeg spiser ostepop med gaffel!

Da er det ikke bare meg :p

Går jo ikke an å sitte med pcen og spise ostepop med fingrene. Ender jo bare opp med det grisete tastaturet.

Skal forresten hilse fra Egil og si at han ikke kommer online fordi han sitter og spiller Banjo Kazooie ;)

Lenke til kommentar

Når jeg var på ferie i Thailand fikk vi frityrstekt SNICKERS på restaurant. Måtte spise det med kniv og gaffel (var varmt).

Lurer på hvem som kom på den ideen.."Hmm, idag skal jeg prøve å putte en snickers i frityrgryta, gitt".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...