Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen, nå er det skikkelig tenketid her. Fått tilbud om en nyere bil som blir litt dyrere enn jeg hadde trodd. Jeg har råd til den, men da forsvinner den økonomiske sikkerheten min, noe jeg helst ikke vil. DET ER SÅ JÆVLA VANSKELIG!

Hvorfor skal du kjøre noe sted når du har forumet? Spar den økonomiske sikkerheten og lås deg inne.

Lenke til kommentar

Sperre meg inne har jeg gjort tidligere i livet mitt, vil absolutt ikke tilbake dit igjen. :p

Dessuten så er jeg litt smålei forumet, må uansett ha en varebil og jeg vet at jeg kommer til å få en godt betalt jobb innen 3 mnd. Så sånn sett kan jeg spare opp de pengene igjen rimelig kjapt, men det er bare det at jeg ikke har økonomisk trygghet i den perioden da.

Lenke til kommentar
Er det blant de 90%, eller går du rundt og vet sånne ting?

Tror du alle kriminelle som etterlater fingeravtrykk på åsteder gjør det utelukkende fordi de fant en pose ostepop der og bare måtte spise noen?

Ja. :ermm:

Alle kriminelle liker postepop, skjønner du.

Lenke til kommentar
Tror du alle kriminelle som etterlater fingeravtrykk på åsteder gjør det utelukkende fordi de fant en pose ostepop der og bare måtte spise noen?

Nei. Jeg tenkte at det kommer stoffer på hendene dine av nesten hva som helst du tar på, og det etterlater merker. I tillegg til den lille svetten som kommer/kan komme i hendene. Men med "masse morsomme substanser" trodde jeg ikke du snakket om svette. Og du svarte ikke på spørsmålet mitt (men det er ikke nødvendig nå, jeg kan gjette meg fram til det ^^).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...