Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Espen: Neei, forsåvidt skulle den ikke det, men den kunne virket neste bærbar, bør svøpes i bobleplast, og støpt inn i betong tror jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 enn der då? joda... har hatt en fin helg, og sov godt i natt... så kan ikke klage Helg ja, vært det også. Presterte å kjede meg på en fest med 40 folk. Sier litt om oss. Skal innrømme det ikke var plass til noe dansegølv da så det var vel litt av grunnen. Likevel litt bortkasta ;\ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hadde passet meg perfekt det er ikke noe serlig til og danse uansett! hehe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Danse er jo must da. Om man kan det eller ikke. Jeg får faktisk skryt for dansinga mi^^ tihi =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 And now for something completely different: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=260 ^^ Hva synes dere om disse forslagene? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvordan overklokke en dildo blir vel ikke aktuelt, ihvertfall ikke på et såpass seriøst forum som dette. Men alt det andre er sikkert greit nok. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvordan overklokke en dildo blir vel ikke aktuelt, ihvertfall ikke på et såpass seriøst forum som dette. Synes det hørtes interessant ut. Hadde vært kult å fått det til =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg bare synes de har blitt litt FOR seriøse i det siste. På tide å tenke litt useriøst synes jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tror jeg skal lage meg grøt jeg. evigheter siden jeg har spist grøt. Sliter. Hvordan overklokke en dildo blir vel ikke aktuelt, ihvertfall ikke på et såpass seriøst forum som dette. Men alt det andre er sikkert greit nok. Kunne ha vært en seksjon for kvinneguiden.no f.eks. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Synes det hørtes interessant ut. Hadde vært kult å fått det til =D Er ikke noe stess, er jo bare å kjøre et kraftigere batteri med mer volt og amper på den lille motoren som er inni, eller sette i større motor. L4R5: Skjønner deg jeg, er med på det useriøse jeg, men tenker bare at folk høyere oppe setter foten ned Send meg en dildo, skal overklokke den jeg, stikker den til og med frivillig opp i raua på en random moderater her på HW forumet, så lenge jeg får credz da Endret 21. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Danse er jo must da. Om man kan det eller ikke. Jeg får faktisk skryt for dansinga mi^^ tihi =) jeg sliter med og finne balansen mellom full nok til og danse, og for full til og stå... så dansing er skjeldent fra min side ___________________________________ And now for something completely different:<a href="https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=260" target="_blank">https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=260</a> ^^ Hva synes dere om disse forslagene? quoter mitt forslag der jeg stemmer for ett sammarbeid av "Hvordan overklokke en dildo" og "Lag din egen cam-server" Endret 21. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 De gangene jeg danser så er jeg som regel så full at jeg ikke husker det etterpå Likte forslaget ditt espen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 De gangene jeg danser så er jeg som regel så full at jeg ikke husker det etterpå Likte forslaget ditt espen jeg er såpass "uheldig" at jeg alltid husker hva jeg gjør jeg... og tenkte det ville slå ann hos deg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 og tenkte det ville slå ann hos deg Selvfølgelig slår sånt an hos en med både voyeuristiske og ekshibisjonistiske tendenser Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Selvfølgelig slår sånt an hos en med både voyeuristiske og ekshibisjonistiske tendenser jeg elsker deg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kunne ha vært en seksjon for kvinneguiden.no f.eks. Store deler av kvinneguiden-folka burde dyppes i kokende olje. =) Så, ja. Mhm. Jeg er egentlig søt og snill, lover. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Så, ja. Mhm. Jeg er egentlig søt og snill, lover. kanskje søt ja men er usikker på det siste... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Så, ja. Mhm. Jeg er egentlig søt og snill, lover. kanskje søt ja men er usikker på det siste... I så fall er det motsatt. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nja... Hun kan være søt og snill, men hun er likevel skummel. Du skulle bare visst det jeg vet om henne du, Espen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 lars... jeg vet ikke helt om jeg vil vite det jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg