hylo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hahahahahaha, fy faen. Er det rart om jeg syntes litt synd på gutten? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Forklar. Orker jo ikke å lese 9 sider. - Gutt X lurer på hvor han kan få tak i rullestol fordi jente Y har epic tits og han vil tafse på dem - Gutt X og Jente Y sine nettby-profiler blir lagt ut. - Jente Y leser tråden - Jente Y registerer seg og slenger i trynet på gutt x at hun ikke har lovet noen å tafse Herlig. Jeg skal lese tråden alikavel. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 så.. det er faktisk ekte? En person er villig til å legge ut mangfoldige tusen for en rullestol slik at han kan tafse på deitan? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Forklar. Orker jo ikke å lese 9 sider. - Gutt X lurer på hvor han kan få tak i rullestol fordi jente Y har epic tits og han vil tafse på dem - Gutt X og Jente Y sine nettby-profiler blir lagt ut. - Jente Y leser tråden - Jente Y registerer seg og slenger i trynet på gutt x at hun ikke har lovet noen å tafse Haha, den tråden var episk Gikk rett i favoritter ^^, Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 lol her har det kommet mange innleg jævlig fort må jeg si Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er vel ingen av dere som har vært og sett Pablo Francisco live i Oslo i helga, eller som eventuelt skal på showet hans i kveld? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Haha vettu, jeg satt og tenkte "fy faen denne tråden skulle hun jenta få sett! Da blir det ikke mye tafsing på karen" også fikk hun sett den likevel There is justice! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) 8 timer norsk gramatikk overstått. Synd at jeg ikke husker NOE som helst av det jeg har brukt 8 timer av dagen på. --------------- edit: Dedikert til Bytex: Endret 9. mars 2009 av Programvare Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hadde ikke regna med å se et bilde av en kjenning da jeg gikk inn i den tråden for å si det slik. Lawd. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Knut Erik dukker sjelden opp i kaféen, men når vi snakker logaritmer eller tits, er han er på flekken! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bare jeg som synes hun ikke ville vært verdt å kjøpe en rullestol bare for å få ta på puppene? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Programvare: Jeg vet når det er verd å stikke innom. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 De så da ikke så jævlig epic ut.. Da har man sittet på jobb hele dag uten å ha noe å gjøre fordi dagens sw-build ikke vil starte Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Knut Erik dukker sjelden opp i kaféen, men når vi snakker logaritmer eller tits, er han er på flekken! Hva mer trenger du? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Knut Erik dukker sjelden opp i kaféen, men når vi snakker logaritmer eller tits, er han er på flekken! Hva mer trenger du? Cookies? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Knut Erik dukker sjelden opp i kaféen, men når vi snakker logaritmer eller tits, er han er på flekken! Hva mer trenger du? My point. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er vel ingen av dere som har vært og sett Pablo Francisco live i Oslo i helga, eller som eventuelt skal på showet hans i kveld? Så han på lørdag. Ble litt skuffet. Har sett det før. De to svarte komikerne som varmet opp derimot. De tok kaka!! Lo så jeg grein. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er vel ingen av dere som har vært og sett Pablo Francisco live i Oslo i helga, eller som eventuelt skal på showet hans i kveld? Så han på lørdag. Ble litt skuffet. Har sett det før. De to negrene fra Afrika som varmet opp derimot. De tok kaka!! Lo så jeg grein. Hei! Det er ikke lov å si "neger". Lenke til kommentar
Bango Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 og det er stereotypisk å annslå at de stjeler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg