chokke Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Og det er stort å bli avbildet på et bakverk. Det er jo som regel forbeholdt Jomfru Maria. (Bursdagskaker gjelds ikke!) Sett at alternativet var rumpa til en hund, bør du føle deg beæret. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) God dag DNFK Da ble det til at jeg og kom meg online igjen. Sitter på skolen nå og prøver å komme på forslag til russenavn på folket i klassen. Ikke bare enkelt... Endret 9. mars 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du vet allerede at jeg kommer til å foreslå "fetthåle" til alle sammen inkludert deg =) Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Sett at alternativet var rumpa til en hund, bør du føle deg beæret. Sant, men om jeg nevnte det ville det ikke virket fullt så positivt. Endret 9. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Wa'rrap?! Jeg har akkurat spist en uggen osteloff, med for mye grillkrydder, med for lite ost og skinke, varmet alt for lite i microbølgeovn. Oppturen blir når jeg skal spise den for andre gang - get it? ^^ Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Eh. Du burde smake mine ekstravagante, spesial-lagde ostesmørbrød à la Sondre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg så Kill Bill vol.1 denne helga, og så hvor brilliant lagd den egentlig er, Tarrantino kan virkelig film. Og den er på topp fem av de beste filmene jeg har sett Og hva er de fire andre filmene, om jeg tør spørre? Rocky 4 Kill Bill vol.1 Rocky Max Manus Get ready to be Boyzvoice (classic!) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg så Kill Bill vol.1 denne helga, og så hvor brilliant lagd den egentlig er, Tarrantino kan virkelig film. Og den er på topp fem av de beste filmene jeg har sett Og hva er de fire andre filmene, om jeg tør spørre? Rocky 4 Kill Bill vol.1 Rocky Max Manus Get ready to be Boyzvoice (classic!) Du har eh... sett få filmer... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Serririøst. Mary Pickford used to eat roses. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 lol, idd sett for få filmer. de siste ukene har jeg nesten sett 4 filmer hver dag.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nå skal jeg ta min først kjøretime. :o Snakkes. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg så Kill Bill vol.1 denne helga, og så hvor brilliant lagd den egentlig er, Tarrantino kan virkelig film. Og den er på topp fem av de beste filmene jeg har sett Og hva er de fire andre filmene, om jeg tør spørre? Rocky 4 Kill Bill vol.1 Rocky Max Manus Get ready to be Boyzvoice (classic!) Du har eh... sett få filmer... Har faktisk sett en del filmer, men jeg synes de er bra ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Selv om en eventuelt har sett 2000+ filmer, så kan det godt tenkes at en har samme toppliste likevel. Man må nødvendigvis ikke like gamle kultklassikere. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jo! Sett rekkeplasseringa? Den er totalt feil. Har sendt mail til Iceman.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Mr.Freeze heter han! Pøh.. Iceman du liksom. Endret 9. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jo! Sett rekkeplasseringa? Den er totalt feil. Har sendt mail til Iceman.. veit... we needz to fixx it'z Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Stikker innom for å se hva som skjer.. Det var ikke mye! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei det har desverre vært temmelig så dødt i dag... Noen grunn til det? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Who knows.. Nettby og facebook er temmelig rolig også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg