Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Gapwick :

Og hvorfor det? Jeg er verken feit eller analfabet.

Og etter det jeg har sett i RPP-tråden er det ikke mange som er så utrolig store heller.

Når man på et internettfora kommer over noe som umiddelbart kan virke litt provoserende, kan det være lurt å spørre seg selv, "Kan det være en spøkefull generalisering gjort på grunnlag av en rekke kommentarer med innhold som underbygger en stereotypisk ungdoms- og nerdekultur, hvor litterær dannelse og fysisk aktivitet ikke rager øverst på folks liste over gjøremål?" Hvis svaret er ja kan det tenkes at du ikke bør tolke det som en personlig fornærmelse.

Med tanke på at du skriver på en måte som sjelden kan tolkes som noe annet enn surt og for seriøs, så er det smart å spørre seg selv om det er smart å skrive slik. For alt det vi vet kan 80 % av dette forumet være treningsnarkomane.

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Med tanke på at du skriver på en måte som sjelden kan tolkes som noe annet enn surt og for seriøs, så er det smart å spørre seg selv om det er smart å skrive slik. For alt det vi vet kan 80 % av dette forumet være treningsnarkomane.

Hvis du synes min måte å skrive på er "sur og seriøs" anbefaler jeg sterkt at du prøver å lese litt andre ting enn "off topic"-forumposter. Kanskje litt Martin Heidegger? Det er seriøst, det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Gratulerer så meget med storslagen karakter Kanin!

Selv pleide jeg å tegne noen fine/smågroteske tegninger av læreren, som førte til at jeg fikk + hos noen, mens et smil hos andre. "Superkurt" ga meg forøvrig en hel karakter ekstra :D

Lenke til kommentar
Hvorfor lese noe seriøst når man ikke er interessert i det? Off topic er og blir useriøs, uansett hvor mye seriøst du prøver å mase på oss..

Det jeg prøver å si her er jo tvert imot at jeg ikke er spesielt "seriøs", hva dere nå enn legger i det. Jeg liker å tro at det går an å skille mellom tørt og kjedelig og meningsløst og uten substans.

Lenke til kommentar

Så du er.. tørr og kjedelig, eller meningsløs og uten substans..?

Gratulerer så meget med storslagen karakter Kanin!

Selv pleide jeg å tegne noen fine/smågroteske tegninger av læreren, som førte til at jeg fikk + hos noen, mens et smil hos andre. "Superkurt" ga meg forøvrig en hel karakter ekstra :D

Kanskje jeg skal begynne med det istedet.. Jeg skrev tross alt over en side. Neste gang skriver jeg en setning, leverer og går hjem. Tid spart.

Lenke til kommentar
Det jeg prøver å si her er jo tvert imot at jeg ikke er spesielt "seriøs", hva dere nå enn legger i det. Jeg liker å tro at det går an å skille mellom tørt og kjedelig og meningsløst og uten substans.

Hvis det er en trøst synes jeg du er ganske fargerik. :D Du skiller deg i det minste ut i denne kategorien ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Not to be taken serious:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-136301-1236594335_thumb.jpg

skikkelig photoshopskills :w00t:

Lenke til kommentar
Not to be taken serious:

post-136301-1236594335_thumb.jpg

skikkelig photoshopskills :w00t:

Om nom nom. :D

Så du er.. tørr og kjedelig, eller meningsløs og uten substans..?

Oi. Der har jeg visst gjort en feil av gigantiske dimensjoner.

Det jeg mente å si er at tørt og kjedelig og meningsløst og uten substans ikke er de to eneste måten å kommunisere på.

I off topic så :ermm:

:p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

"Nybakt brød med Gapwick!"

Er forresten ikke ment som noe uthenging, så dersom du føler at det blir sånn, så skal jeg slutte. Er kun ment som humoristisk småterging innimellom alle som sier at du er så seriøs og sånt. =)

Lenke til kommentar
"Nybakt brød med Gapwick!"

Er forresten ikke ment som noe uthenging, så dersom du føler at det blir sånn, så skal jeg slutte. Er kun ment som humoristisk småterging innimellom alle som sier at du er så seriøs og sånt. =)

Om jeg føler meg uthengt? Overhodet ikke. Det var faktisk ganske morsomt. :wee:

Og det er stort å bli avbildet på et bakverk. Det er jo som regel forbeholdt Jomfru Maria. (Bursdagskaker gjelds ikke!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...