Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøver å få litt vår-feeling av bakgrunnsbildet mitt på laptopen. Småtrist. :(

Dakar, la oss eggeskall + rømme til et sted med vårfeeling :O

Jeg så Kill Bill vol.1 denne helga, og så hvor brilliant lagd den egentlig er, Tarrantino kan virkelig film. Og den er på topp fem av de beste filmene jeg har sett :)

Noen må snart forklare meg hva som er så fantastisk med Kill Bill :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hei folks. Da er jeg tilbake etter å ha tappa 10% av blodet mitt og er temmelig så nedsløva av den grunn. Akkurat når jeg var ferdig, så holdt jeg på å svime av og ble kvalm. Men behjelpelige folk, så unngikk vi den flausen :p

Omtrent 3 måneder til neste gang da. Valgte meg ei t-skjorte denne gangen som gave.

Lenke til kommentar
Huff, det virker jo som om alle her er overvektige analfabeter.

Såvidt jeg vet er jeg ikke overvektig analfabet. Bare spør MrBjoern. Men det kan jo hende det virker sånn for deg.

Hei folks. Da er jeg tilbake etter å ha tappa 10% av blodet mitt og er temmelig så nedsløva av den grunn. Akkurat når jeg var ferdig, så holdt jeg på å svime av og ble kvalm. Men behjelpelige folk, så unngikk vi den flausen :p

Omtrent 3 måneder til neste gang da. Valgte meg ei t-skjorte denne gangen som gave.

Huff, høres ikke godt ut.. Har blodmangel fra før jeg, så tror ikke jeg skal la noen ta mer av det. :p

Lenke til kommentar
@Gapwick :

Og hvorfor det? Jeg er verken feit eller analfabet.

Og etter det jeg har sett i RPP-tråden er det ikke mange som er så utrolig store heller.

Når man på et internettfora kommer over noe som umiddelbart kan virke litt provoserende, kan det være lurt å spørre seg selv, "Kan det være en spøkefull generalisering gjort på grunnlag av en rekke kommentarer med innhold som underbygger en stereotypisk ungdoms- og nerdekultur, hvor litterær dannelse og fysisk aktivitet ikke rager øverst på folks liste over gjøremål?" Hvis svaret er ja kan det tenkes at du ikke bør tolke det som en personlig fornærmelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...