Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Akkurat, her nede i lavtliggende terreng trenger man ikke snø! Nettopp! Anfall, deg om det. Nei, moren din om det. Unge. Gleder meg til onsdag for da er det releaseparty på Blæst med Ellephantine og Ella Guru Og jeg gleder meg til torsdag for da spiller Hoven Droven på Storås Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg gleder meg til lørdag! Lørdag ? o_O Tirsdag er dagen Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skal se Opeth på lørdag Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 nye plata til pure reason revolution slippes idag! wee Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skal se Opeth på lørdag Hvor spiller de da? Samme sted som i morgen? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bergen, Verftet. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) @Anfall : Sant Hallo, Same Endret 9. mars 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Morn alle sammen! Dagens motto: På mandag er det bare tre dager til du kan si at i morgen er det helg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ulempen med å bo med andre folk er at badet aldri er ledig før vannet er kaldt. Og siden jeg begynner senere enn de jeg bor med, orker jeg heller ikke stå opp 3 timer før jeg må for å dusje Men når jeg tenker meg om hadde det ikke hjulpet for en av jentene jeg bor med står opp i otta elns for å legge sminken eller noe sånt tull Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei, syvsover! hvem, jeg? Hvem ellers? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har ikke sovet noe særlig i natt. Heldigvis er det lyst. Men den drittsnøen, da. BE GONE! Tyst, kvinne. Snø er koslig. Og ypperlig for å stå på ski på. Jeg beveger meg ikke utenfor vegger og glass mer enn nødvendig på denne årstiden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sove på bussen, tsk tsk. Våkner opp tidlig vet du Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Unnskyldninger, unnskyldninger og atter unnskyldninger xD Yay! Jeg får CD med mitt eget "band" på i dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har ikke sovet noe særlig i natt. Heldigvis er det lyst. Men den drittsnøen, da. BE GONE! Tyst, kvinne. Snø er koslig. Og ypperlig for å stå på ski på. Jeg beveger meg ikke utenfor vegger og glass mer enn nødvendig på denne årstiden. Enig med du. I alle fall ikke så lenge det sner. Eller, av og til da, for å leke og baske i sneen helt alene på nattestider, men sånn ellers går jeg bare ut når det er sol og plussgrader og jeg får vår-feeling. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg prøver å få litt vår-feeling av bakgrunnsbildet mitt på laptopen. Småtrist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg