Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) skremte meg selv også... men jeg kom til fornuft heldigvis hvordan står det til med deg da? 2 brukere(s) leser i emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere) hvorfor er det s i parantes? 2 brukeres? Endret 21. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Det kalles stavefeil, espen. Og dårlig oversetting Endret 21. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 daså... men da slipper jeg og ligge søvnløs hvordan står det til med deg i dag da lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hvordan står det til med deg i dag da lars?Et sted mellom forbanna og frustrert. Før jul så ble NAV og jeg enig om at jeg skulle søke på rehabilitering fordi attføringa gikk ut. Hadde time hos legen den 21. desember og bad om lege-erklæring og en henvisning. Han sa han skulle ringe meg når det forelå. Så ble det stille. Jeg skulle helst hatt den før nyttår. Først i dag fikk jeg kontakt med legen (snakka med resepsjonsdama flere ganger). Han idioten har fortsatt ikke skrevet den. Hvilket betyr at jeg blir gående uten penger. Sosialen here I come! Fy faen så forbanna gøy. Glad jeg har ordna meg ny lege fra første februar for den idioten av en inkompetent rullebåndslege kan jo faen ikke gjøre en dritt riktig. Dårlig norsk snakker han også. Han er blandt de legene i Telemark som tjener mest penger, han har flest pasienter, men behandlinga er det tydeligvis så som så med. Fy faen jeg blir så drittlei! [/rant] Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sitter på skolen og har om totallsystemet Noen andre som gjør noe gøy i dag? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 såpass ja... du har det faen ikke lett for tiden nei... er godt du fikk byttet lege ivartfall ting kommer til og ordne seg til slutt de har ivartfall en tendens til og gjøre det for min del, så herved sender jeg litt av flaksen min i din retnig *ping poff* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nei... Drittdag. Jeg går og legger meg igjen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sitter på skolen og har om totallsystemet Noen andre som gjør noe gøy i dag? Åja, sitter her med tett i nesa og tett i huet og skal egentlig gjøre historie, men blir vel å spille Bioshock eller noe sånt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nei... Drittdag.Jeg går og legger meg igjen. Hva er galt, vennen? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nei... Drittdag.Jeg går og legger meg igjen. du får sove godt da snakkes senere da kjære <3 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 *gjasp* goodmorning Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 *gjasp* goodmorning god morgen til deg også hvordan er det med denne karen i dag da? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da var jeg back in bissniss folkens! Jeg klarte å ødelegge PC-en min i helga.. Så jeg har bare pc på jobb Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 *gjasp* goodmorning god morgen til deg også hvordan er det med denne karen i dag da? joa, rimelig trøtt siden han har døgna og er høy på kaffe og cola. enn der då? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva gjorde du da, O store P? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva gjorde du da, O store P? Jeg kastet den i veggen, så nå må jeg plutselig ha ny, jævla jalla dritt pc Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 enn der då? joda... har hatt en fin helg, og sov godt i natt... så kan ikke klage Jeg kastet den i veggen, så nå må jeg plutselig ha ny, jævla jalla dritt pc den burde tålt mye mer ja Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hva gjorde du da, O store P? Jeg kastet den i veggen, så nå må jeg plutselig ha ny, jævla jalla dritt pc haha, og vitsen med det var? Endret 21. januar 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 haha, og vitsen med det var? Antagelig å bli kvitt litt frustrasjon Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) haha, og vitsen med det var? Det var vel i sinne, jeg har ikke kort lunte, jeg har ikke lunte, som bror min sier. Espen: Neei, forsåvidt skulle den ikke det, men den kunne virket Endret 21. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg