Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan står det til med deg i dag da lars?
Et sted mellom forbanna og frustrert. Før jul så ble NAV og jeg enig om at jeg skulle søke på rehabilitering fordi attføringa gikk ut. Hadde time hos legen den 21. desember og bad om lege-erklæring og en henvisning. Han sa han skulle ringe meg når det forelå. Så ble det stille. Jeg skulle helst hatt den før nyttår. Først i dag fikk jeg kontakt med legen (snakka med resepsjonsdama flere ganger). Han idioten har fortsatt ikke skrevet den. Hvilket betyr at jeg blir gående uten penger. Sosialen here I come! Fy faen så forbanna gøy.

Glad jeg har ordna meg ny lege fra første februar for den idioten av en inkompetent rullebåndslege kan jo faen ikke gjøre en dritt riktig. Dårlig norsk snakker han også. Han er blandt de legene i Telemark som tjener mest penger, han har flest pasienter, men behandlinga er det tydeligvis så som så med. Fy faen jeg blir så drittlei!

[/rant]

Lenke til kommentar

såpass ja... du har det faen ikke lett for tiden nei... er godt du fikk byttet lege ivartfall :) ting kommer til og ordne seg til slutt :) de har ivartfall en tendens til og gjøre det for min del, så herved sender jeg litt av flaksen min i din retnig *ping poff*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...