Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ringte faktisk sjefen på jobb en gang og sa jeg var for trøtt for å dra på jobb. Han mente da det var viktigere at jeg var opplagt enn å gå rundt og svime, så jeg fikk bare holde meg hjemme den dagen og sove ut.

Så la jeg meg igjen, og sov alt for lenge så jeg ikke fikk sove på natta igjen :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hmm. Får man virkelig så mange kyss? Man skulle vist ha tenkt seg nøyere om før man ble hetro... :hmm:

Morn morn forresten folks. Nå skal jeg for en gangs skyld spise frokost og sånt. Skal vei å gi blod om en knapp time så. Første gangen, så er litt spent.

Lenke til kommentar
Hmm. Får man virkelig så mange kyss? Man skulle vist ha tenkt seg nøyere om før man ble hetro... :hmm:

Morn morn forresten folks. Nå skal jeg for en gangs skyld spise frokost og sånt. Skal vei å gi blod om en knapp time så. Første gangen, så er litt spent.

Hva får du for det?

Har vurdert det i fall jeg får en hundrings eller noe, men om jeg får en kopp elns, gidder jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Og for tredje gang i kveld prøver jeg å komme meg gjennom "Opeth - Face of Melinda", de to forrige gangene har jeg rett og slett følt meg uvel og bare skifta låt. Får se hvordan det går nå.

Gikk ikke. Den sangen og generelt det jeg har hørt av bandet gjør meg uvel. Go figure.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg får ikke noe særlig. Får velge om jeg vil ha ei t-skjorte, bag, kopp eller noe sånt småtteri. Er ikke derfor jeg gjør det. Blod trengs til pasienter landet over og de trenger det vesentlig mer enn det jeg gjør ofte. Så hvorfor ikke gi blod?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...