Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh my!

Er det noen mulighet for å sjekke utgående SMS iløpet av siste måned (eller helg) på telenor sine sider?

Nei, jeg har den ikke på telefonen siden at den ikke lagrer sendte meldinger som standard og noen lånte telefonen min, aner ikke om det var på tull eller hva som gikk ut så jeg vil gjerne finne ut hvor meldingne har gått.

Lenke til kommentar
Sony Ericssons rosa "dra opp" har jævlig bra lyd, mens W880i er litt sugen...
Nå var det en telefon med Windows Mobile han lette etter, så sammenlikningsgrunnlaget mot W880i er ikke helt aktuelt, ei heller direkte overførbart når det gjelder software. Men selv hadde jeg en W800i (Fancy pansy Walkman™) når den var fresh, og den funket ikke til musikk overhodet. Makan til møkktelefon på det området! Kameraet var derimot knakende bra, og den holdt seg godt i flere år, helt til jeg mistet den i en pytt.
Lenke til kommentar
Sorry chokke. You're fucked.

Noes. Tviler på at det var noe horribelt, men nyssgjerrigheten er stor. Får vel eventuelt svar iløpet av morradagen :wee: .

Har ikkje peiling, men trur det er redigert.

Du har ikke sett serien med flere slike bilder altså? :!:

HAHA! Helvete. hva gjorde jeg nå? Posjonering?!

"Funskjonen for å bestemme din posisjon via mobilnettet er nå deaktivert. For å starte, send (blabla info)." Hva er dette?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
SECONED. God natt.

Thirded. Strømmen går.

lotus-boob er jo en schlager fra den gang 4chan var fresht.

Halvveis related: (Obs, eew factor alert.)

Det er bare ekle, de bildene der.

Får grøsninger (finnes ikke i FF sin ordbok?) inni meg.

Lenke til kommentar

Grøssinger, muligens? Selv får jeg uhyggelige grøssinger av han mannen som ble infisert av "the human papilloma virus" (google it) som resulterte i at deler av kroppen fikk utvekster som likner på tre. Heldigvis får han hjelp for øyeblikket, men han har en lang vei å gå..

Lenke til kommentar

Det er photoshop ja, synes å huske at det er sopper delt i to eller noe.

Har klart å få senebetennelse pga jeg ligger sidelengs i en sofa når jeg er på pcn og når jeg sover. Blir kjipt å ikke trene på flere uker og sitte i sofaen da det ikke er plass til å ha pcen noen annen plass enn fanget.

Jaja, no worries. Hva skjer i natten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...