Datasmurf Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Og for tredje gang i kveld prøver jeg å komme meg gjennom "Opeth - Face of Melinda", de to forrige gangene har jeg rett og slett følt meg uvel og bare skifta låt. Får se hvordan det går nå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da må jeg bare få si at vi har juice av granateple til 15 kroner på Rema 1000! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er ikke grenadine granateple? I så fall har jeg helt i meg mange drinker basert på det Grenadine var i utgangspunktet basert på granateple, men de man får kjøpt i dag er typisk fremstilt av en miks av ulike typer frukt-sirup, og kunstige tilsetningsstoffer. Grenadine smaker ikke mye granateple-juice spør du meg.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da må jeg bare få si at vi har juice av granateple til 15 kroner på Rema 1000!Vet du om den er noe god? Jeg har ikke sett dette på min lokale rema ihvertfall, men den er kanskje ikke like velassortert som butikkene i hovedstaden.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Er det Nora Granateplejuice kan jeg garantere deg at den er JÆVLIG GOD! edit: Er det noen som vet hvor det ble av HB? Hun logga av msn og forumet uten å si noe som helst, midt i en samtale. Endret 8. mars 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er ikke grenadine granateple? I så fall har jeg helt i meg mange drinker basert på det Grenadine var i utgangspunktet basert på granateple, men de man får kjøpt i dag er typisk fremstilt av en miks av ulike typer frukt-sirup, og kunstige tilsetningsstoffer. Grenadine smaker ikke mye granateple-juice spør du meg.. Aha. Ja, ikke vet jeg. Bruker bare Rose's Grenadine uansett jeg så. Er det Nora Granateplejuice kan jeg garantere deg at den er JÆVLIG GOD! edit: Er det noen som vet hvor det ble av HB? Hun logga av msn og forumet uten å si noe som helst, midt i en samtale. Mista vel nettet da. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kva skjedde eigentleg med Skarstad? Ban? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dragvoll spiste han opp. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kva skjedde eigentleg med Skarstad? Ban? For lenge siden. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kva gjorde han, og når kjem han tilbake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kva gjorde han, og når kjem han tilbake? Er du dum? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kva skjedde eigentleg med Skarstad? Ban? Og hva skjedde med JoachimR? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kva gjorde han, og når kjem han tilbake? Personangrep. Han fikk "permban", men han kan jo søke om å komme inn igjen da. Tviler på at vi ser han med det første. Og hva skjedde med JoachimR? Ble homoseksuell? Flytta inn med Kjell? Tissa på seg selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hva skjedde med alle de som lurte på hva som skjedde med de som plutselig forsvant? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jo draugen tok dem! uhf.. Bør legge meg tror jeg. Skal vei å gi blod i morgen, så litt spent på det. Har aldri gjort det før, men så regner jeg med at jeg ikke dør av det så. God natt folk. Endret 8. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kva gjorde han, og når kjem han tilbake? Personangrep. Han fikk "permban", men han kan jo søke om å komme inn igjen da. Tviler på at vi ser han med det første. mods=gods MOTHERFUCKERS!!!11 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg sitter her nå og lurer på hvordan jeg skal bruke de pengene jeg har på de tingene jeg trenger - og er veldig usikker - og derfor ber jeg dere om hjelp; Sitter med ca 19500,- til disposisjon. Her er det jeg trenger/skal bruke penger på: mp3-spiller mobiltelefon bærbar datamaskin sparepenger til USA-reise i sommer mopedrep. (regner med at det kommer på ca 3k) Er veldig innstilt på å kjøpe mp3-spiller og telefon i ett. Skal være smarttelefon. Ang. PC bruk så kommer jeg kun til å spille WoW og Left 4 Dead, så PCen må egne seg for dette. Alt. 1: PC: Dell Studio XPS 16 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Jeg kjøper denne PCen og står igjen med 8500 til resten av mine utgifter Alt. 2: PC: HP Pavilion dv5-1145 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=99043 Mobil/mp3-spiller: Sony Ericsson Xperia x1 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=103335 Her får jeg en OK PC og en veldig god mobiltelefon, til kun 700kr mer (med frakt). Da står jeg igjen med 7800 til resten av utgiftene. Alt. 3: Deres forslag. Halp! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da må jeg bare få si at vi har juice av granateple til 15 kroner på Rema 1000!Vet du om den er noe god? Jeg har ikke sett dette på min lokale rema ihvertfall, men den er kanskje ikke like velassortert som butikkene i hovedstaden.. Aner ikke. Men jeg kan sikkert teste den i morgen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan si såpass at du bør satse på en HP isteden for Dell. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 BISHES! Eg skulle legge meg halv tolv! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 BISHES! Eg skulle legge meg halv tolv! Why so tidligfag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg