CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Gratulerer alle kvinner...Håper dere er stolte over dere selv! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Synes det er undertrykking at vi menn ikke har mannedagen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 eller at morsdagen er så superviktigere enn farsdagen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Synes det er undertrykking at vi menn ikke har mannedagen Vi har jo det 364 dager i året Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Synes det er undertrykking at vi menn ikke har mannedagen Vi har jo det 364 dager i året Men vi får ikke kake :/ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 I morra er det man(n)dag. *badumpshh* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kvinnfolk er generelt sett gla i å rope høylydt om alt som plager dem. Vi mannfolk biter det i oss og lar det gå utover kjerringa når vi kommer hjem fra jobb. Moving punchingball! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Gratulerer alle kvinner...Håper dere er stolte over dere selv! Don't indulge them! Kvinnedagen har utspilt sin rolle for lengst og fungerer nå kun som fluepapir for å samle panserlesber, rødstrømper og andre "feminister". Det handler ikke lenger om likestilling. Det handler om at de er "bedre" enn oss menn. Pisspreik fra ende til annen hele opplegget. Spesielt de som brer om seg om historier om menn som slår kvinner er av typen jeg ikke kan fordra. De bruker anledningen til å presse en stereotypisk fornedrelse nedover oss menn. Vi er så voldelige bestandig nemlig. At least that's their story. Vil de sette fokus på vold i samlivet så for all del, gjør gjerne det. Men kvinner er minst like voldelige som oss menn. Det er bare det at vi skal liksom tåle det. Kall en spade for en spade. Det er vold. Ikke menn som slår kvinner. Den er alt for enkel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Men vi får ikke kake :/ Everyday is kake-day. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Gratulerer alle kvinner...Håper dere er stolte over dere selv! Don't indulge them! Kvinnedagen har utspilt sin rolle for lengst og fungerer nå kun som fluepapir for å samle panserlesber, rødstrømper og andre "feminister". Det handler ikke lenger om likestilling. Det handler om at de er "bedre" enn oss menn. Pisspreik fra ende til annen hele opplegget. Spesielt de som brer om seg om historier om menn som slår kvinner er av typen jeg ikke kan fordra. De bruker anledningen til å presse en stereotypisk fornedrelse nedover oss menn. Vi er så voldelige bestandig nemlig. At least that's their story. Vil de sette fokus på vold i samlivet så for all del, gjør gjerne det. Men kvinner er minst like voldelige som oss menn. Det er bare det at vi skal liksom tåle det. Kall en spade for en spade. Det er vold. Ikke menn som slår kvinner. Den er alt for enkel. Hear hear! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Endret 8. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 I dag fikk jeg meg et granateple av alle ting. Lenge siden jeg spiste det sist, det er jo en temmelig spaca frukt. Hvorfor det ikke finnes "fersk" granateple-juice å få tak i vet ikke jeg, det hadde sikkert blitt en slager. Jeg ser for meg at drinker basert på granateple-juice også kunne blitt en schlager i sommervarmen.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Egilanso: WTF? Endret 8. mars 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mesterskap i naken sledekjøring Tenkte bare å dele det flotte, men dog forstyrrende bildet med dere ^^, Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ow lol. http://scienceblogs.com/pharyngula/2009/03...ned_in_okla.php Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 I dag fikk jeg meg et granateple av alle ting. Lenge siden jeg spiste det sist, det er jo en temmelig spaca frukt. Hvorfor det ikke finnes "fersk" granateple-juice å få tak i vet ikke jeg, det hadde sikkert blitt en slager. Jeg ser for meg at drinker basert på granateple-juice også kunne blitt en schlager i sommervarmen.. Er ikke grenadine granateple? I så fall har jeg helt i meg mange drinker basert på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg