Bango Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Oh yes :!: , hvordan smaker det? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da ville jeg svart "Det var billedlig talt, da, dummen!"Åja. Det var dumt, ja. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Oh yes :!: , hvordan smaker det? Ikke så værst, faktisk. Paprikachips da?!Æsj. De hadde ikke Pringles. Endret 8. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Oj, dobbelpost. Endret 8. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Poker Face fenger. Endelig har du også skjønt det! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Poker Face fenger. Endelig har du også skjønt det! Endelig? har da likt den en stund jeg.... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 oO Skal det være en kaffekake? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Poke my face er lame. Hva slags kanin er det du har i avataren din? Husker familien min hadde en vedder (hun) og en dvergvedder (han). Gjett hvem som var sjefen i forholdet. ^^ Stakkars dvergvedderen ble jaget rundt i buret når vi introduserte han for henne. Men de fikk nå noen søte unger etterhvert. Av en eller annen grunn solgte foreldrene begge kaninene og alle kaninungene til dyrebutikken. :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er du ikke Mod lenger Snorre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er vel lenge siden den makten forsvant? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Pringles er ikke potetgull, det er potetdeig. Ingenting som slår Maarud sitt potetgull! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva slags kanin er det du har i avataren din?Husker familien min hadde en vedder (hun) og en dvergvedder (han). Gjett hvem som var sjefen i forholdet. ^^ Stakkars dvergvedderen ble jaget rundt i buret når vi introduserte han for henne. Men de fikk nå noen søte unger etterhvert. Av en eller annen grunn solgte foreldrene begge kaninene og alle kaninungene til dyrebutikken. :\ Det er en dvergvedderunge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Uuu. Såpass liten at det går an å frityrsteke den for snacks altså? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Uuu. Såpass liten at det går an å frityrsteke den for snacks altså? Fy på deg! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Yo, bishes. Wat up? Spilte nettopp Oblivion (er grand champion på arena, lol morsomt) og hører på Eiffel 65 - I'm Blue. Uuu. Såpass liten at det går an å frityrsteke den for snacks altså? Hahaha, det minner meg om faren min. Han kjører bil og ser en hare, og med vilje kjører over den. Flott middag tenkte han Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Uuu. Såpass liten at det går an å frityrsteke den for snacks altså? Fy på deg! Rasmus. Er ikke han stor og god nå? Fyllt kanin med rødvinsaus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg