Bango Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hysj Cyp, det den tiden i måneden sikkert. Må ikke kverulere da. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Men det kan ikke tenke seg at jeg tullet altså? Du tror at jeg ville blandet FBI inn? Tror alt jeg leser, jeg. I hvert fall frem til jeg leser noe som motstrider det jeg leste tidligere. Derifra og ut velger jeg selv den versjonen som passer meg best i enhver situasjon. Den var skikkelig fresh, Sir Tojo. Endret 8. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg kan forsikre deg om at jeg aldri hadde tilkalt FBI. Så det.. Hysj Cyp, det den tiden i måneden sikkert. Må ikke kverulere da. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) @Sir Tojo: Haha, jeg husker at en jente på et annet forum ble skikkelig sur på meg for en filleting. Det viste seg at det faktisk var den tiden. Det er ingen overraskelse når det er "i øyeblikket" og folk svarer før de tenker (altså ikke på et forum), men på de sekundene/minuttene det tar å skrive et innlegg bør det da være mulig å innse at "Hmm, nå overreagerer jeg skikkelig". Eller? Jeg kan ikke skryte på meg å ha vært i den situasjonen, men ... Edit:@Gapwick: Jepp, visse vitser blir aldri gamle. Endret 8. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) EGIL SAMEBOE STEFFEN edit: aner ikke hva du egentlig heter så edit på editen: ich fant ut ^^, Endret 8. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror alt jeg leser, jeg. I hvert fall frem til jeg leser noe som motstrider det jeg leste tidligere. Derifra og ut velger jeg selv den versjonen som passer meg best i enhver situasjon. Den var skikkelig fresh, Sir Tojo. Det vil med andre ord si at du har en fleksibel moral? Om du leser at det orginale Kiss har comeback og om du leser tre minutter senere at Kiss ikke har comeback alikevel, så hadde du valgt å si til en ihugga Kiss-fan at Kiss har comeback, da? Jeg bruker Kiss som et eksempel på grunn av Detroit Rock City som for øyeblikket kjærtegner meg med soniske bølger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 EGIL SAMEBOE edit: aner ikke hva du egentlig heter så Han heter same. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nesten ingen vet hva jeg heter Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Om du leser at det orginale Kiss har comeback og om du leser tre minutter senere at Kiss ikke har comeback alikevel, så hadde du valgt å si til en ihugga Kiss-fan at Kiss har comeback, da? "Kiss my ass," ville jeg sagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ikke Ante, Mikkel ...øh... jah. Det de alle heter altså? Nesten ingen vet hva jeg heter Nå gjør jeg det. Endret 8. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Steffen Eriksen Haneboe Ja, del navnet med resten av verden Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg er hjemme igjen. Hvem vil gi meg klem? =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 *klemmer den allerede klamme Programmvare* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 *klemmer den allerede klamme Programmvare* Hvordan visste du at jeg var klam? Jeg er faktisk det ja. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Steffen Eriksen Haneboe Ja, del navnet med resten av verden Det er du som gjør det, deviantarten din er jo i signaturen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 *klemmer den allerede klamme Programmvare* Hvordan visste du at jeg var klam? Ikke se ut av vinduet ditt.. *snur ryggen til og later som om jeg studerer fuglekassen oppe i treet* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 "Kiss my ass," ville jeg sagt.Da ville Kiss-fanen mest sannsynligvis sagt "Ikke faen, jeg vet jo ikke hvor du har hatt ræva di". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 *klemmer den allerede klamme Programmvare* Hvordan visste du at jeg var klam? Ikke se ut av vinduet ditt.. *snur ryggen til og later som om jeg studerer fuglekassen oppe i treet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg