TanTheMan Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) @Hoppende Bryster: Jeg merker at... du bruker... mye tid... på å "tenke" deg om. Er det noe nytt jeg ikke har fått med meg? Når er det man skal og ikke skal ha mellomrom når man skriver tre punktum etter hverandre? Og hva heter tre punktum etter hverandre? Edit: @Gapwick: Jeg har lurt litt på noe. Er du den søte jenta på avataren din (både den du har nå og den du hadde før)? Jeg spør fordi jeg synes det er rart at en som ofte svarer som, si, brutal_mann, bare uten humoren hans (eventuelt bedre "skjult"), ser sånn ut. ^^ Smilier. Endret 8. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Spør om jeg har vært der, da. Kom igjen. Gjør'e. Gjøøør'e. Tan: Ja, jeg liker... effekten. Er det noen gang riktig å ikke ha mellomrom etter punktum? Tenkte man skulle ha det uansett. Og jeg tror ikke tre punktum etter hverandre har noe navn. Vi kan jo finne på et. Endret 8. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Call 'em Hva skal FBI gjøre? Dette er utenfor deres jurisdiksjon. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 http://i31.photobucket.com/albums/c361/lil...miley-cyrus.jpg Og de ville uansett kunne gjort fint lite. En trussel om å ødelegge en papirbit kommer du nok ikke langt med i rettsvesenet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Why so fucking serious? seriously? WHY? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå begynner jeg å bli lei av sørpa her. *sukk* Venter med å dra på jobb til det er tørt ute jeg, tenker jeg. ULTIMATE SOLUTION YAYA! NP: Frank Zappa - Titties 'n Beer Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Why so fucking serious? seriously? WHY? Uthevet skrift og versaler? Det synes jeg strengt tatt er litt i overkant av hva som er nødvendig. Endret 8. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hahaha, mulig?! Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Begynner å bli syk! Vondt i halsen er ikke gøy:/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Why so fucking serious? seriously? WHY? Uthevet skrift og versaler? Det synes jeg strengt tatt er litt i overkant av hva som er nødvendig. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) http://www.global-b2b-network.com/direct/d...amed_Mirror.jpg Lille speil på veggen der, hvem er penest i landet her? Hint: Det er nok meg! Endret 8. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ikke deg heller. Endret 8. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Og iallefall ikke du. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Alle er enige i at dette er internetts mest geniale tekst. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor t0rbad> so there i was in this hallway rightBlackAdder> i believe i speak for all of us when i say... BlackAdder> WRONG BTICH BlackAdder> IM SICK OF YOU BlackAdder> AND YOUR LAME STORIES BlackAdder> NOBODY HERE THINKS YOURE FUNNY BlackAdder> NOBODY HERE WANTS TO HEAR YOUR STORIES BlackAdder> IN FACT BlackAdder> IF YOU DIED RIGHT NOW BlackAdder> I DONT THINK NOBODY WOULD CARE BlackAdder> SO WHAT DO YOU SAY TO THAT FAG *** t0rbad sets mode: +b BlackAdder*!*@*.* *** BlackAdder has been kicked by t0rbad ( ) t0rbad> so there i was in this hallway right CRCError> right heartless> Right. r3v> right Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg hater søndagskvelden. Det er som at den skriker: Imorra, ja da skal du på skole! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg