Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dette er jo en låt skapt her på forumet. Ha det i bakhodet.

Har det virkelig noe å si? Dere kunne jo lagd fler vers mer tekst og brukt mer kreativitet ved å kanskje kombinert gitar og sånn SNES musikk. Vet ikke jeg, men jeg synes ikke den var toppers, og dette kalles kritikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det virkelig noe å si? Dere kunne jo lagd fler vers mer tekst og brukt mer kreativitet ved å kanskje kombinert gitar og sånn SNES musikk. Vet ikke jeg, men jeg synes ikke den var toppers, og dette kalles kritikk.

Sangen ble laget på ca sju minutter, inkludert sang og melodi.

Hvis du i tillegg hadde klart å lese litt i Uelandsang-tråden hadde du muligens klart å få med deg at vi jobber med en skikkelig utgave av sangen.

Lenke til kommentar

Sangen ble laget på ca sju minutter, inkludert sang og melodi.

Hvis du i tillegg hadde klart å lese litt i Uelandsang-tråden hadde du muligens klart å få med deg at vi jobber med en skikkelig utgave av sangen.

Da så. Da gleder jeg meg. :)

Lenke til kommentar
Da så. Da gleder jeg meg. :)

Det burde du ;)

Det finnes jo ikke noe som er mer skremmende enn mennesker som blir gale. Eller...jo...utenomjordisk liv.. Men hvis vi ser bort fra mine sære forbier så er mennesker som tipper over top notch.

Huff, vi har sett kvoten vår med creapy filmer her..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...