Sidious Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eek. Begynner å kjenne meg trøtt allerede. Får håpe en flaske pepsi max kan bidra til å gjøre meg mer våken. Skal vaske noen klær nå. -> Hva styrer folket ellers med på denne søndagen? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg kommer ikke av flekken. For mye snø. Rånekasse med lav frontfanger funker elendig på snø. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg kommer ikke av flekken. For mye snø. Rånekasse med lav frontfanger funker elendig på snø. Du skulle kanskje holdt deg til praktisk bil med høy bakkeklaring da. Du bor i Norge vet du. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Enig. Det hjelper ikke akkurat at den er fjærlett heller. Ny bil skal anskaffes. Det er pengene det står på. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du skulle nok hatt en sånn her ja. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ah, ja. Nå må jeg vente på brøytemannen (eller Onyx/MSg). Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ah, ja. Nå må jeg vente på brøytemannen (eller Onyx/MSg). Onyx stakk nettopp hjem. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ah, ja. Nå må jeg vente på brøytemannen (eller Onyx/MSg). Onyx stakk nettopp hjem. MSg, strømmen er borte her Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg trodde ikke at dere hadde strøm i sameteltene deres? *humre for seg selv* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg trodde ikke at dere hadde strøm i sameteltene deres? *humre for seg selv* Joda, har du ikke sett på brødrene Dal hvor bra teltene er Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så det er slike telt, ja? Det forklarer en del. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hadde det vært sånn i Norge skulle jeg ha sykla hver dag Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så det er slike telt, ja? Det forklarer en del. Samene var de som sto bak ideèn med strøm og lignende, men vi fikk ikke ut ideèn før han som det står fant det opp hadde patent på det...Dessverre Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vi søringer har jo for vane å lure samer. Stygg sak det der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vi søringer har jo for vane å lure samer. Stygg sak det der. Det er det dere tror det Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så det er dere som lurer oss? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så det er dere som lurer oss? Vil påstå det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg