L4r5 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Koteletter er det kjøttet som smaker kjedeligst her i verden uansett når det er...Typsik Søndagsmat -.-'' Nei, gi meg en biff Ikke skyld på kjøttet are fordi mora di ikke kan lage den ordentlig. Jeg trodde også at koteletter var kjedelig mat. Det var frem til jeg fant ut at det bare var at jeg var vant til at den var tilberedt på feil måte Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Koteletter er det kjøttet som smaker kjedeligst her i verden uansett når det er...Typsik Søndagsmat -.-'' Nei, gi meg en biff Ikke skyld på kjøttet are fordi mora di ikke kan lage den ordentlig. Jeg trodde også at koteletter var kjedelig mat. Det var frem til jeg fant ut at det bare var at jeg var vant til at den var tilberedt på feil måte Mor mi lager all mat til punkt og prikke, men koteletter er alltid kjedelig.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 God morgen folkens, nydelig dag. Hva er på menyen i dag da? God morgen ja. Vafler straks. Åh, ikke si det engang. Det gir meg gode minner fra sommeren. Sitte ute å spise en sen sommerdag i 20 grader på verandaen imens solens siste varme stråler gløtter inn fra horisonten. Den varme luften ligger der og duser imens fuglene kvitrer i takt med vingeslagene. Ah, sommer Du får meg til å savne sommeren. Men den er ikke så langt i fra oss nå da. Mor mi lager all mat til punkt og prikke, men koteletter er alltid kjedelig.. Sikker på at mora di tilbreder koteletter? Har aldri hørt om noen som synes det er kjedelig, men smaken er som baken. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Koteletter er herlig mat. Her er det ovnsstekte koteletter, hjemelaget potetstappe, saus og grønnsaker. Om nom nom. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Idag står pizza på menyen. For å være mer eksakt. En Pizza Ristorante Mozerella med ekstra kjøtt og ost på, og en fanta, står på menyen. Ingenting er som en italiensk pizza med tynn sprø bunn, masse fyll og litt rømme på toppen. Fanta er selvsagt også godt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg kan spise stekte sommerkoteletter og god potetsalat hele sommern, jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Idag står pizza på menyen. For å være mer eksakt. En Pizza Ristorante Mozerella med ekstra kjøtt og ost på, og en fanta, står på menyen. Ingenting er som en italiensk pizza med tynn sprø bunn, masse fyll og litt rømme på toppen. Fanta er selvsagt også godt. *misunne* Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Koteletter er godt hvis det er marinert/krydret bra. Savner sommeren jeg også ... Vi planlegger faktisk sommerferien litt akkurat nå. Gleder meg spesielt til de varmeste dagene hvor man ikke gjør noe annet enn å ligge på brygga og sole seg og hoppe i sjøen når det blir for varmt. Sukk. =/ Edit: Her blir det hjemmelagde karbonader til middag. Endret 8. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 ^^ Må bare få passet på å ta meg en treningsrunde før pizzaen. Har avtale med meg selv om å holde meg i form nå, og ikke minst prøve å få bort litt av overskuddsfettet. Ifølge ergometersykkelen min forbrenner jeg 500 cal per treningsøkt. Med gjennomsnittlig fem treningsøkter hver uke hjelper det jo på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Spiste entrecote biff med bernaise og fløtestua poteter på jobb kl 11 idag, jeg. Merkelig nok var biffene stekt akkurat bra nok, ikke helt grå og seige. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva skjedde med hurtigredigering? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva skjedde med hurtigredigering? Er det noe galt med den? Ikke hos meg iallefall. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Merkelig, nå fungerer det igjen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hei Edit: HEIII!!! Endret 8. mars 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) God dag fru kanin edit: GOD DAG FRU KANIIIINN!!!11 Endret 8. mars 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sommer Gleder meg Tyskland og Sogn og Fjordane er allerede planlagt ^^, Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 b-real har låst nøklene inne i bilen. Haha fail. xD Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sommer Gleder meg Tyskland og Sogn og Fjordane er allerede planlagt ^^, Sogn og Fjordane kunne jeg godt tenkt meg til, men nesten ingenting slår sommeren fra Sørlandet. Varme briser slår inn imot brygga imens du ligger og plasker i vannet og kjenner det kjølige, forfriskende vannet skvulpe mot kroppen din. Sola skinner i øynene imens du lukker de og lar deg drive med. Ah, sommer! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) b-real har låst nøklene inne i bilen. Haha fail. xD Haha, eid Endret 8. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg