MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Armen min skal skjæres i torsdag kl 2. Eneste dagen som funka. Jeg tror jeg kan være med! Må bare sjekke med jobben på mandag <3 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg tror jeg kan være med! Må bare sjekke med jobben på mandag <3 Sweet! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 LONDON om 8 timer! =D *misunne* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 LONDON om 8 timer! =D *misunne* er skole tur, men london er london. Eneste nedturen er at jeg har kommet på rom med en i klassen min som jeg ikke tåler tryne på. Tror nesten jeg må kvele han når han sover. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Wiciwato: Pølse i...knekkebrød. Man har da poteter til kjøtt som det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kåteletter og ris!....... Om nom nom. Jeg foretrekker ris, men det blir poteter til kotelettene her i dag. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 ROY! KOM DA! Onyx og jeg venter.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kåteletter og ris!....... Om nom nom. Jeg foretrekker ris, men det blir poteter til kotelettene her i dag. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Bare se film dere. Jeg står opp nå. Så er nok ikke hos deg før om en time. Du kjinner mej. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Koteletter er nastye greier. Spesielt sommerkoteletter. Eneste aksepterte kotelettene er de jeg engang hadde i fjeset Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Koteletter er det kjøttet som smaker kjedeligst her i verden uansett når det er...Typsik Søndagsmat -.-'' Nei, gi meg en biff Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Koteletter er jo noe av det beste som finnes. Spesielt til en varm sommerdag, mmm. Endret 8. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 ROY! KOM DA! Onyx og jeg venter.. Hils Onyx Koteletter er jo noe av det beste som finnes. Spesielt til en varm sommerdag, mmm. Nei Jeg foretrekker alt annet kjøtt forran det! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 God morgen folkens, nydelig dag. Hva er på menyen i dag da? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 God morgen folkens, nydelig dag. Hva er på menyen i dag da? Rester, pasta i sterk tomatsaus og pasta Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Koteletter er jo noe av det beste som finnes. Spesielt til en varm sommerdag, mmm. Åh, ikke si det engang. Det gir meg gode minner fra sommeren. Sitte ute å spise en sen sommerdag i 20 grader på verandaen imens solens siste varme stråler gløtter inn fra horisonten. Den varme luften ligger der og duser imens fuglene kvitrer i takt med vingeslagene. Ah, sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg