Pasient Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Haha. Såpass Hvorfor finnes det ingen behagelige måter og ligge på rygg, MENS man horer på en laptop? Knærne blir slitne etter en stund Jeg ligger på en madrass på et stuegulv, så noe vegg og støtte meg opp mot er uaktuelt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Haha. Såpass Hvorfor finnes det ingen behagelige måter og ligge på rygg, MENS man horer på en laptop? Knærne blir slitne etter en stund Jeg ligger på en madrass på et stuegulv, så noe vegg og støtte meg opp mot er uaktuelt. Ligg på siden, etter min erfaring fungerer det best Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Putt masse puter og sånt under brystet, og ligg på magen/brystet? Man får vondt i ryggen, men det fungerer i en viss grad Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Madrassen kan flyttes. Jeg gir opp, jeg klarer meg egentlig fint. Har ligget på siden i hele dag og sett film å sånt. Så det er jeg dritt lei av. Dette er faktisk den eneste stillingen som kroppen min liker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hmm. Stekt gryte var litt funky Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Snakk ikke om mat! Jeg har levd på DRITT de siste to dagene. Folka jeg og kompisen min krasjer hos pusser opp leiligheten, så det ser ikke ut her. Mao, frossen pizza og burger-king er vår løsning. Såklart med gode mengder cola og ostepopp. Jeg vil seriøst spise noe sunt, eventuelt bare noe som IKKE er søppel. God damn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Pasient: Du skulle hatt en slik: ebay-link Skal ihvertfall ha meg en slik en etter hvert. Må være deilig å ha i senga =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det ser skremmende praktisk ut! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kan noen komme og slå meg i svime? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Haha. Kanskje det. Okei, jeg skal inn i heimeværnet den 22. Det tar ca 2 uker før vi får penger derifra. Jeg har 700 kr som skal kjøpe meg mat i morgen, samt frakte meg til basen. Og så trenger jeg vel bare snus i 2 uker. Vil dette gå bra? Jeg har tre bokser med snus fra før. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Haha. Kanskje det. Okei, jeg skal inn i heimeværnet den 22. Det tar ca 2 uker før vi får penger derifra. Jeg har 700 kr som skal kjøpe meg mat i morgen, samt frakte meg til basen. Og så trenger jeg vel bare snus i 2 uker. Vil dette gå bra? Jeg har tre bokser med snus fra før. Kommer an på hvor mye transport koster og hvor mye du snuser det Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Datasmurf, bor ikke du i Trondheim? Jeg trenger veihjelp. Folka jeg bor hos er fra hjembyen min, og er ikke så jævla godt kjent her når det kommer til busser og sånt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Japp, finnes. Sånn til hybelsize? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...5EBenkmodell%24 Der er modellene vi har for øyeblikket i alle fall. Men som du ser, er ikke billig, og de trekker litt strøm . Tøft. Strøm har jeg fast pris på. Så det er null stress. Men eneste er at jeg deler kjøkken med en anna fyr. Og han skal ikke få bruke den, så isåafll måtte jeg hatt den i hybeln ^^ Skal se om det blir noe ut av det, men nå vet jeg hva prisen ligger på i alle fall Edit: Mekke mat *brb* Endret 21. januar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lurer på om det går an å sette hengelås på sånn så man vet at andre ikke bruker den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bor i Steinkjer, men har bodd utenfor Trondhjem i 19,5 år Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hmf. Jeg aner ikke hvor jeg er i trondheim Helvette. Må sjekke bussruter og sånt i morgen.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 *slikker i øret på Pasient* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10310693 ^^Dæven! Det er hva jeg kaller en syk video Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ah. Amerikansk gryte på tupperware, stekt i panne på middels varme, lagt på brød med smør. 10 skiver og smurfen er mett og klar for søvn. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg