Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. Såpass :p

Hvorfor finnes det ingen behagelige måter og ligge på rygg, MENS man horer på en laptop? Knærne blir slitne etter en stund :p

Jeg ligger på en madrass på et stuegulv, så noe vegg og støtte meg opp mot er uaktuelt.

Ligg på siden, etter min erfaring fungerer det best

Lenke til kommentar

Snakk ikke om mat! Jeg har levd på DRITT de siste to dagene. Folka jeg og kompisen min krasjer hos pusser opp leiligheten, så det ser ikke ut her. Mao, frossen pizza og burger-king er vår løsning. Såklart med gode mengder cola og ostepopp.

Jeg vil seriøst spise noe sunt, eventuelt bare noe som IKKE er søppel. God damn.

Lenke til kommentar

Haha. Kanskje det.

Okei, jeg skal inn i heimeværnet den 22. Det tar ca 2 uker før vi får penger derifra. Jeg har 700 kr som skal kjøpe meg mat i morgen, samt frakte meg til basen. Og så trenger jeg vel bare snus i 2 uker.

Vil dette gå bra? Jeg har tre bokser med snus fra før.

Lenke til kommentar
Haha. Kanskje det.

Okei, jeg skal inn i heimeværnet den 22. Det tar ca 2 uker før vi får penger derifra. Jeg har 700 kr som skal kjøpe meg mat i morgen, samt frakte meg til basen. Og så trenger jeg vel bare snus i 2 uker.

Vil dette gå bra? Jeg har tre bokser med snus fra før.

Kommer an på hvor mye transport koster og hvor mye du snuser det :)

Lenke til kommentar
Japp, finnes. Sånn til hybelsize?

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...5EBenkmodell%24

Der er modellene vi har for øyeblikket i alle fall. Men som du ser, er ikke billig, og de trekker litt strøm :).

Tøft. Strøm har jeg fast pris på. Så det er null stress.

Men eneste er at jeg deler kjøkken med en anna fyr. Og han skal ikke få bruke den, så isåafll måtte jeg hatt den i hybeln ^^

Skal se om det blir noe ut av det, men nå vet jeg hva prisen ligger på i alle fall :)

Edit: Mekke mat *brb*

Endret av Aivio
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...