MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Koteletter er ikke mat. Det smaker ikke godt og lukter og ser jævlig ut. Det er det desidert værste jeg kan ha i meg. Faktisk værre en kjøttstag.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har ikke smør. Hvem vil ha brødlubrikat på boks? *grøss* Koteletter er ikke mat. Det smaker ikke godt og lukter og ser jævlig ut. Det er det desidert værste jeg kan ha i meg. Faktisk værre en kjøttstag.. Gi meg en god biff. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Koteletter er ikke mat. Det smaker ikke godt og lukter og ser jævlig ut. Det er det desidert værste jeg kan ha i meg. Faktisk værre en kjøttstag.. Er du dum? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kokt kjøttdeig? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har ikke smør. Jommen sa du smør. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Smør utgår. Koteletter utgår. Biff er bra. Her ble det rester av pastaen fra i går med tunfisk. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er du dum? Jeg elsker folk som bruker mine uttrykk. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er du dum? Nei, er du? *vinke pent* Kokt kjøttdeig? Aww, the memories! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Neida, bare litt redusert. /vinke hektisk tilbake Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har øredobbene dine liggende her. Siden jeg, til Ida's store skrekk, kanskje skal ta hull i ørene kan jeg jo snart bruke dem selv.. :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) "Skarr'u se på kukken, kjerringfaen?!?" *blotte penis til folket* MSg: Håper mine innspill veier tungt. Endret 8. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 "Dette er altså takka for at jeg har kledd og fødd dere i alle disse åra; jeg kommer hjem, og så får jeg géle til middag. Jeg skal ikke ha géle til middag, jeg skal ha mat til middag. Hva faen er det du bruker penga på egentlig?" Mimir: Ja, men Ida's veier egentlig litt mer =( Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg har øredobbene dine liggende her. Siden jeg, til Ida's store skrekk, kanskje skal ta hull i ørene kan jeg jo snart bruke dem selv.. :!: Jeg er skeptisk... Men for all del, føl deg fri til å bruke dem hvis du ender opp med hull i øra likevel. Endret 8. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Altså, jeg kan ikke se for meg bling-bling i det fine øret ditt bare. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mimir: Ja, men Ida's veier egentlig litt mer =( Brenn i helvete. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Så, så, Roy. Vi lar deg vinne i Scrabble, så blir du glad igjen. Endret 8. mars 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Altså, jeg kan ikke se for meg bling-bling i det fine øret ditt bare. Aww. Du, fine <3 Mimir: Ja, men Ida's veier egentlig litt mer =( Brenn i helvete. Takk det samme *plystre* Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vi eier Roy i Scrabble. Men, kan godt la han vinne hvis han føler seg bedre da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vi eier Roy i Scrabble. Men, kan godt la han vinne hvis han føler seg bedre da. Men... selvfølelsen hans er jo kunstig høy allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg