Tunky Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) MSg: Men jeg må fores gratis. Har svidd kortet litt vel mye. <- Trykkbar. Endret 8. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 MSg: Men jeg må fores gratis. Har svidd kortet litt vel mye. Mat på Shell? Shell?! Grandis og herlige pølser?! Jepp. Eller verdens beste brød. Maten på Shell smaker pyton. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Knewt: Det siste jeg trenger er et nytt kredittkort. Jeg har allerede mer kreditt enn inntekt. Wiciwato: Nei. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Pft, du kan gjøre alt her. Og vi må uansett til shell for å fore meg.. Mat på Shell? Shell?! Grandis og ekle pølser?! Shell Select™ En cappuchino, en cola og en baconpølsemeny (godt stekt..) med råløk, sprøløk, sennep, ketchup og rikelig med hamburgerdressing. Klasse. Endret 8. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Digg. Havregryn og Katie Melua er kjekt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fargoth, jeg elsker deg! Det er omtrent akkurat det jeg har lyst på nå. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Baconpølse er nydelig. Chilliketchup og dressing. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har faktisk nesten sluttet å spise junkfood (Gjør et unntak for Balkan en gang i ny og ne). Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Venom: For å sitere Mathias: "Dere er jo familien Junkfood". Det sier alt om meg og mine. Oda: Shell.. Endret 8. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Fargoth, jeg elsker deg! Det er omtrent akkurat det jeg har lyst på nå.Hyggelig. Tror nesten jeg må ned på den lokale stasjonen å dra visaet. Jeg oppfordrer alle med muligheten til å gjøre det samme. Forøvrig følger jeg 5:2-regelen, dvs aktiv og sunn i hverdagen, slaskete og utskeiende i helgene. Endret 8. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei. fargoth: Det er sunt. Må ikke være for streng med seg selv og alltid leve supersunt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dere er jo det Roy.. Det er desutten ikke fastfood, det er good food fast. Junkfood tjener desuten en høyere hensikt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Venom: For å sitere Mathias: "Dere er jo familien Junkfood". Det sier alt om meg og mine. Oda: Shell.. ...da må jeg reise meg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei. Lol, hvorfor sier du hei?!?!? NABBZTER KK?? OMFG GET OUT OF HEAR! FFFFFFUFUFUUUU!!!!1111oneo Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Fargoth, jeg må virkelig treffe deg IRL en gang, etter alt jeg har hørt om deg, og etter alt dette skriveriet fra deg her i dnfk! Endret 8. mars 2009 av The Duke Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har faktisk nesten sluttet å spise junkfood (Gjør et unntak for Balkan en gang i ny og ne).Balkan er jo ikke godt engang. Fôr meg, noen.Havre eller hvete? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fôr meg, noen.Havre eller hvete? Kotelett? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 fargoth: Det er sunt. Må ikke være for streng med seg selv og alltid leve supersunt. Det er viktig å forebygge kreften vet du. Antioksidanter og morsjon er tingen. Bare så dritt at det koster mer å spise sunt enn det gjør å spise dritt: jeg gikk som "the pizza man!" i et halvt år før jeg gikk lei å begynte å lage god mat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har ikke smør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg