Programvare Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Natta, peplz. Spesielt deg, MrBjoern med store forbokstaver. <3 Hva med meg? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Deg óg, selvfølgelig, Chris! Sov godt, alle sammen. Duke: Takk skal du ha. Nå har jeg lyst å raide kjøkkenskapet før jeg sovner. Damn. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Well, jobb og ingen internett der jeg bor fører til at det blir lite forumkafé. Prøver å holde meg borte fra kafeen når jeg er på jobb.. Deg óg, selvfølgelig, Chris! Sov godt, alle sammen. Duke: Takk skal du ha. Nå har jeg lyst å raide kjøkkenskapet før jeg sovner. Damn. You want food?: dedikert til kaféens geeker: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ikke fest uten: Party in my tummy! Se filmen hos Youtube Red: Nei, skal vi la strømforsyninga få hvile seg litt da? Endret 8. mars 2009 av chokke Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Red: Nei, skal vi la strømforsyninga få hvile seg litt da? Feige faen, legge seg nå? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 8. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Synes DNFK burde stenges klokken 2 hver kveld. Ville fått døgn rytmen til mange folk hvertfall noenlunde normal Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Altså, jeg tror MrB sovna på laptopen sin nå. Han ble helt stille. Anyways. NÅ er det god natt! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Altså, jeg tror MrB sovna på laptopen sin nå. Han ble helt stille. Anyways. NÅ er det god natt! Sorry, jeg bare sovnet med lappa på fanget jeg. Jaja. Natten alle sammen. Spesielt Programvare Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vet ikke hvor dette skal posten ... Ka gjør man med folk som er 10 år eldre en dæ og smeller dæ i veggen fordi du basa noen ?? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Man gjør narr av dem foran sine likemenn. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er vanskelig å vite hva slags svar det er du forventer når du fremstår så ironisk. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er vanskelig å vite hva slags svar det er du forventer når du fremstår så ironisk. Ironisk? okey men har ialefall bursdag Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ironisk? okeymen har ialefall bursdag Det er som regel det himling med øynene signaliserer. Gratulerer med dagen. Ser du hvor falsk jeg virker? Gratulerer med dagen. Mye bedre. Endret 8. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sunniva: Grattis med dagen! *Trøtt og sint fordi han sov dårlig, og for lite* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg