MrBjoern Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvem snakker om kvalitet?Her i gården er det snakk om å slå på tastaturet og håpe at vettuge ytringer kommer ut.. Enig med deg der. Dog, noe vettugt er vanskelig å få ut av meg nå. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Derfor vi håper.. Såå.. hvem er med på å løse konfliktene i Iraq? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Såå.. hvem er med på å løse konfliktene i Iraq? jeg. Alt vi trenger er 72 jomfruer. Noe som er vanskelig å skaffe i dette "herlige" riket. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg ville vanligvis blitt med, men en kombinasjon av lite søvn og mye alkohol gjør at det mest vettuge jeg kommer på er "banan 167". Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hmm... 4:04... Jeg er er trøtt x) 72 jomfruer skal jeg kunne skaffe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Nehei, du hadde sodomert (/sodomisert?) dem før du hadde overlevert dem. Endret 8. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nehei, du hadde sodomert (/sodomisert?) dem før du hadde overlevert dem. Ikke om det var kvinnelige. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nehei, du hadde sodomert (/sodomisert?) dem før du hadde overlevert dem. Ikke om det var kvinnelige. Så lenge de beveger seg tror jeg ikke han er så kresen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så lenge de beveger seg tror jeg ikke han er så kresen. ØDelegger isåfall prinsippeth ans da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg liker menn uten prinsipper. Gjerne uten moral og ryggrad også. Blir mye mer uforutsigbare. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Alt vi trenger er 72 jomfruer. Noe som er vanskelig å skaffe i dette "herlige" riket. Du tror det vil være vanskelig å finne 72 jomfruer på et dataforum med 167 855 medlemmer? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Snakker om meg i tredje person. Hmmf. Jeg er her da fremdels.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så hva har gutta på kafeen gjort i kveld? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Snakker om meg i tredje person. Hmmf. Jeg er her da fremdels.. Det er jo den eneste grunnen til at vi KAN snakke om deg i tredje person. Ellers ville det jo være slemt og uetisk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du tror det vil være vanskelig å finne 72 jomfruer på et dataforum med 167 855 medlemmer? Nja, når vi (jeg) har begrenset det til kvinnelige, ja. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nja, når vi (jeg) har begrenset det til kvinnelige, ja. Aha. Sikkert ikke nødvendig. Det er nok mye undertrykt homoseksualitet i midt-østen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Aha. Sikkert ikke nødvendig. Det er nok mye undertrykt homoseksualitet i midt-østen. Ingen grunn til å ikke la det forbli slik . Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Å opprettholde kvalitet nesten kl 4 på natten tar seg jammen godt ut. EDIT: Kun fargoth som greier sånt. Latterlig mange som smisker med Fargoth etter han begynte med lista. Må innrømme at jeg er skuffet over å ikke være der, men jeg forandrer ikke stilen for det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Natta, peplz. Spesielt deg, MrBjoern med store forbokstaver. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg