Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
What? :ohmy: Greit nok at du er gutt og det der, men har du seriøst aldri grått til en film?

Nei, aldri vært i nærheten en gang.

Kan ha noe med å gjøre at jeg har sett ca 100 filmer i livet, og alle typer sjangere. Vet ikke.

Hvis det er alle typer sjangre så er det rart at du ikke har vært borti en som har fått deg til å være close da iaf.

Hmm jeg har ikke grått under en film (synes det er flaut), og ja jeg er gutt, men har hvert veldig nær flere ganger ...

Lenke til kommentar
Fargoth: Om du mener Death Proof fortjener en høyere karakter er det enda mer hårreisende enn mange av Cypherons karaktervalg. Selv ikke ihugga Tarantino-fans klarte å nyte den smørja.
Og det er her du tar feil. Death Proof var ingen Reservoir Dogs eller Pulp Fiction, men et stort antall av de som spytter på Death Proof gjorde det fordi de ikke verdsatt filmens hyllest til exploitation-sjangeren, og fordi de ikke klarte å få noe ut av dialogene , og dermed så på dem som et eneste kaos. Filmen var både fornøyelig og godt gjennomført, selv om den kanskje ikke tilfredsstilte Kill Bill-fansen..
Lenke til kommentar

Sånn... pratet over en time med Eplefe i mobilen. Det var koselig. :wee: Dog, jeg sliter litt med å sovne.. Sulten? Mhm... Finne meg noe mat? Jeg vet ikke om jeg gidder/orker.

Ellers skal det nevnes at jeg smålig gråter av flere filmer jeg har sett i det siste. Men jeg er jo homse, kan sikkert ha noe med saken å gjøre. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...