Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hvem gråter til filmer? Har aldri opplevd det.

What? :ohmy: Greit nok at du er gutt og det der, men har du seriøst aldri grått til en film?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Nå er du litt biased. Gutter får et variert utvalg av lekre jenter å se på, mens jentene må nøye seg med David Hasselhoff og Michael Newman store deler av tida.

Nøye seg med David Hasselhoff? Haselhoff er den perfekte mann!

Lenke til kommentar
Hei hei hei, hva gjør dere?

Nettopp vært i boden til naboen og hentet havregryn. Ble sjokkert over klokken. Og litt småsur over naboene som har fest i dag igjen, men som klager over min musikk hver jævla dag. Hadde det ikke vært for at mamma lå og sov skulle eg fyrt opp noe heftig DUB reggae og danset hele natten naken. Men må nok nøye meg med 24 og havregryn med vann :new_woot:

der da? Hopper vi?

Edit, gråte til film, senest var slumdog millionaire. Egentlig ikke trist, men ble glad over å se at han som spiller han gutten var i den filmen. Trodde det skulle være kjedelig film, også er favoritt skuespilleren min i den. Da fikk eg gledes tårer, for andre gang i livet, første gang var første gang eg hadde sex

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Første gang jeg så denne holdte jeg på å gråte. Er vel den som har vært closest. tror jeg.

Jeg håpte det var den når jeg klikka på linken. Utrolig bra film. Første gang jeg så den var på skolen, men prøvde å ikke gråte forann masse folk :p

Lenke til kommentar
Hei hei hei, hva gjør dere?

Sover!

Den som sover synder ikke. Eller... Er forresten mulig å synde mens man sover. Onani er for eksempel en synd og det er ikke helt ukjent fenomen at folk kan besudle kroppen sin i søvne.

Lenke til kommentar
Hvem gråter til filmer? Har aldri opplevd det.

What? :ohmy: Greit nok at du er gutt og det der, men har du seriøst aldri grått til en film?

Sist gang jeg gråt til en film var på en gjennvisning av "bambi" for 15 år siden. Ellers hender det jeg blir litt fuktig i øyenkroken ved en og annen anledning, men det er skjelden. Sist gang var vel sluttscenen i "the elephant man". Nydelig.
Lenke til kommentar
Men må nok nøye meg med 24 og havregryn med vann :new_woot:

Jeg hadde 24-maraton i går. Fælt så fengende det programmet blir når man ser flere episoder på rad.

Ender hu rødhåra dama opp som Jack Bauer til slutt? Håper det!

Fargoth: Om du mener Death Proof fortjener en høyere karakter er det enda mer hårreisende enn mange av Cypherons karaktervalg. Selv ikke ihugga Tarantino-fans klarte å nyte den smørja.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nei, aldri vært i nærheten en gang.

Kan ha noe med å gjøre at jeg har sett ca 100 filmer i livet, og alle typer sjangere. Vet ikke.

Hvis det er alle typer sjangre så er det rart at du ikke har vært borti en som har fått deg til å være close da iaf.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...