Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeje. Jeg synes egentlig ikke man bør si "Dette er min mening.." Dette er et diskusjonsforum, folk bør skjønne det.

Og det gjør vi. Skjønner ikke hvorfor du har skrevet det 3(?) ganger denne siden. Du burde skjønne at vi synes noen av karakterene er underlige, selv om det er helt greit for oss.

Ellers: Tjukt pannebånd duppet i kaldt vann tredd over hodet eier kald klut når det kommer til hodepine-lindring.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Awesome, kun en side til....

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=vq5csKvXCT4" target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=vq5csKvXCT4</a>

It's over 9000

Nei. Vi er fortsatt på 9000! :ph34r:

På en måte er vi over 9000 også da :roll:

Over 9000 :D

Så må jeg bidra med noe innhold også, mhm... Kaffen min var ikke god i dag.. Blande med vodka var ikke en SÅ god idé som jeg trodde det var :wee:

Hvor ble det av filosofien din at å drikke ikke var gøy egentlig :p

Lenke til kommentar

Jeg tror du har missforstått filosofien min en smule.. :ermm:

Det er da absolutt mulig å kose seg med alkohol, uten å bli sørpefull. Noen av oss har jo tydligvis mer vett når det kommer til det å drikke enn andre. :wee:

Lenke til kommentar

SergioThree: there's other fish in the sea, man, she's just a girl

Beatsfromkorea: no dude, that's bullshit.

Beatsfromkorea: Think of it this way. if your precious copy of street fighter third strike broke and i told you "it's ok man, there's other games in the sea. here, play mortal kombat instead" what would you say? you'd be like, "fuck that, gimme third strike."

SergioThree: ...

SergioThree: you just reached me on a level that i never thought possible

:!:

Lenke til kommentar
Hvordan takler dere så lav postvisninger pr side?

20. postvisninger per side har ikke bydd meg på problemer.

Det ga meg store problemer med å følge med i denne tråden, mye lettere å holde oversikt over all dritten som blir sagt på den måten

Lenke til kommentar

Jeg tror du har missforstått filosofien min en smule.. :ermm:

Det er da absolutt mulig å kose seg med alkohol, uten å bli sørpefull. Noen av oss har jo tydligvis mer vett når det kommer til det å drikke enn andre. :wee:

mulig det, husker du bare bablet om det jeg :p Du får ha en flott natt videre MrB :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Klart en må reagere når noen gir The O.C. 4/10. Min erfaring er at det som oftest vitner om at man har på forhånd konludert med at "hah, det virker som en typisk 'ungdom-skole-drama-kjærlighet'-serie, den kan umulig være bra", og latt det være med det.

Baywatch > The OC, selv om de første 15 episodene i The OC er bra.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
mulig det, husker du bare bablet om det jeg :p Du får ha en flott natt videre MrB :thumbup:

Vel, ja, jeg snakket om at man faktisk ikke trenger å drikke seg dritings for å ha det gøy. Det er ikke det samme som å være straightedge. Til og med du burde skjønne den

Lenke til kommentar

Vel, ja, jeg snakket om at man faktisk ikke trenger å drikke seg dritings for å ha det gøy. Det er ikke det samme som å være straightedge. Til og med du burde skjønne den

Jeg skjønner jo det, og lever på akkurat samme filosofi :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...