Ferchie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) God natt underpants! Og jeg skal sjekke ut siden din Smurf. Edit: Dere har jo snø der joo! Skikkelig koselige bilder hehe! Endret 21. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, den kom over natta for å si det sånn. I går pissregna det Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har hatt snø her i Rjukan siden... desember eller noe, jeg vet ikke Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Her er det snø/is. Det kom for 1 uke eller 2 siden. Før det har det vært null og niks. Jeg vil ha sommer ffs! Edit: Der så jeg innlegget @ Rasch: Thanks. Skal stikke å sjekke på tirsdag Endret 21. januar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg er i Hammerfest, verdens 2. nordligste ny ffs! Nesten ikke snø her i det hele tatt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg kan helt greit ha snø på fotballbanene og elva og skauen og fjellet og sånn, så lenge det er snøfritt på veiene og fortauene og gangstiene. Mest optimale hadde vært med en 10 varmegrader og overskya også Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg er i trondheim for øyeblikket. Jeg ligger egentlig bare på en madrass og venter på at det skal bli tirsdag. Heimevernet ftw Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg er i trondheim for øyeblikket. Jeg ligger egentlig bare på en madrass og venter på at det skal bli tirsdag. Heimevernet ftw Høres da morsomt og meningsfullt ut.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ha ha Jeg for min del venter på at det skal bli lørdag, samt håper at jeg finner meg date innen den tid. Hvis ikke, må jeg betale ei random berte for å bli med på ball. Alltid like kjipt edit: Note to self, kinderegg metter ikke når man ikke har spist i løpet av dagen >< Endret 21. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Smurfen: Har du betalt "random bærter" mange ganger? :----P Å satan, tror ikke jeg har hørt bedre lyd enn det jeg hører nå. Så utrolig detaljert. oppløst og tørrhet i den nedre skalaen Eldre NAD CD-spiller (egentlig crap) - Monster Interlink (RCA) - Rega Ear (hodetelefonforsterker) - Ultrasone HFI 650. Herlich! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 sært. om jeg flytter laptopen 20 cm mister jeg nettet Så må jeg vente på reconnect. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 clvn, jeg har prøvd Har bare fullført det én gang, og det var egentlig ikke noe særlig. Jeg bare betalte jenta og stakk etter en halvtime Følte meg skamfull og ukomfortabel i noen dager i ettertid. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Haha, skjønner egentlig den godt! Det med at du stakk av Hvor mye betalte du egentlig? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Var det ei random kjerring, eller var det faktisk en prostituert/eskortepike/callgirl/whatever? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg hoder meg heller hjemme enn å betale en jente for å komme med meg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 500 spenn oh lawd, det var mye penger for å bli med noen på ball =O np: Björk - Joga Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ooh, side 900. ikke lenge til 1000 Og noen som vet om det finnes miniatyrversjoner av oppvaskmaskiner? For jeg haaater å vaske opp kopper og fat! Japp, finnes. Sånn til hybelsize? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...5EBenkmodell%24 Der er modellene vi har for øyeblikket iallefall. Men som du ser, er ikke billig, og de trekker litt strøm . Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg ville heller gått på byen og faktisk prøvd å få napp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 "Venninne". Det vil si, jeg visste hvem a var og vi hadde hunget sammen tidligere, men ting og tang hadde gått skeis og hadde ikke snakka med a på en del år før jeg ringte a dagen før og lurte på hva hu sku ha for å være daten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg