Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha penger igjen. Og så vil jeg ikke ha prøve i morgen og i overimorgen og tentamen neste onsdag. Noen som melder seg frivillig til å overta livet mitt?

Jeg har nachos, forresten.

Ok, bytte? Du må skrive 15 minutters foredrag til særemne. Du får 800 kroner i tillegg, pluss et kort til Godlia Kebab med 5 klipp før du får en gratis kebab ved 10 :)

Lenke til kommentar
Ok, bytte? Du må skrive 15 minutters foredrag til særemne. Du får 800 kroner i tillegg, pluss et kort til Godlia Kebab med 5 klipp før du får en gratis kebab ved 10 :)

Deal. Bør kanskje nevne at den ene prøven er hørelære og storprøven er spilletentamen. I tillegg har jeg et foredrag på fredag som jeg glemte å syte over.

Lenke til kommentar
Da er de sikkert rimelig oppegående enda, da. Poenget er jo at de skal forsvinne med et heidundrende smell før de blir helt borte vekk og må bæres på do.
Tror det er litt sent for det...

Jeg vil ha penger igjen. Og så vil jeg ikke ha prøve i morgen og i overimorgen og tentamen neste onsdag. Noen som melder seg frivillig til å overta livet mitt?
Du kan bytte med meg. Jeg lever uten strøm hjemme, jeg eier ikke nåla i veggen og i dag fikk jeg sånn brev fra politiet om "tvangsbetalings" ting.
Lenke til kommentar
89 sider på default. Snart 1800 innlegg. Det går fort.

85 i timen mao... jeg skjønner at dette kommer til å være helt som de gamle SOene. De eneste tidene jeg har sjans til å være noenlunde aktiv er midt på natten. Menmen, selv om jeg ikke var en "SO-traver" så har det vært uvant nå i perioden uten.

Lenke til kommentar
Du kan bytte med meg. Jeg lever uten strøm hjemme, jeg eier ikke nåla i veggen og i dag fikk jeg sånn brev fra politiet om "tvangsbetalings" ting.

Oida.. Åssen har du klart å havne i en slik krise? ikke en gang jeg har fått til det enda.. kanskje jeg må prøve? :p

Lenke til kommentar
Det frister faktisk.. Hjemme = alene hjemme, sant?
Leilighet ja. Blir vel nødt til å si den opp og flytte hjem igjen vil jeg tro. 22 og må flytte hjem. great.

Snart 20 og for øyeblikket ikke i nærheten av å flytte ut. Vet ikke om det er så mye bedre, egentlig. Vurderer det, though. Selv om det vil koste svinmye mer pr mnd når jeg likevel har foreldre som bor i samme by som jeg studerer i.

Lenke til kommentar
Du kan komme hit og drikke toddy med meg. Bare skaff deg en mount.

Noe å ri med andre ord? :wee:

Nå har jeg snart hørt igjennom In Search of Sunrise 6 :)

Og sååå gøy å bo hjemme... Alternativet er verre da.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...