Fluffypuff Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og jeg som skulle lese til nami prøve,men her sitter nå jeg Her var det matteprøve som skulle øves til Men neida Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Huff, mattetentamen imorgen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sitter og har rate skjelvinger i kroppen jeg. Kjempe koselig -_- Det er bare abstinensene, det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og derrr var det første innlegget i tråden slettet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det kalles å være ung. De fleste vokser det av seg. Sant nok, men etter dette forumet å dømme kan jo tilstanden fort vedvare i noen tiår. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oi, her forsvant det noen inlegg. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og jeg som skulle lese til nami prøve,men her sitter nå jeg Her var det matteprøve som skulle øves til Men neida Og jeg som skulle skrive praksis-evaluering og noe kompetanse. hihi Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sitter og har rate skjelvinger i kroppen jeg. Kjempe koselig -_- Det er bare abstinensene, det. De vanlige SO-nervene som begynner å kicke inn. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Huff, mattetentamen imorgen På torsdagen her. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke ta noe fra Halvor, it is infected with Aids :O Sorry. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mattetentamen i morgen, begravelse på onsdag... Jeg tror det blir en kjekk uke. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke ta noe fra Halvor, it is infected with Aids :O Ey, det er da ikke jeg som... *skule på Aidskake* :hmpf: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De vanlige SO-nervene som begynner å kicke inn. Faen, jeg hadde glemt hvor avhengighetskapende dette faktisk var. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hihi. Mulighet for å prate bull igjen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 JEg har heller aldri hatt hull, men jeg har trekt 11 tenner til tannlegen. Både jeksler og melketenner. Slå DEN! (hadde litt for mange sett tenner;)) Hvor mange da? Høres jo ut som om du hadde 4-5 sett for mye. Hmm.. vanskelig å forklare, men jeg trakk bort tenner også for å "dra igjen" hullet etterpå. Så hadde vel litt for mange tenner m.h.t størrelsen på kjeften da vet du;) Men det er faktisk helt sant at det er 11 Oioi, ser du ut som en hai? Dusten nei det gjør jeg ikke, smilet ble pent til slutt. Tannleger gjør det de er lært opp til, vet du. Jeg bare gapa Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De vanlige SO-nervene som begynner å kicke inn. Faen, jeg hadde glemt hvor avhengighetskapende dette faktisk var. Confirmz! Jeg kommer ikke til å klare og sove i kveld Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sant nok, men etter dette forumet å dømme kan jo tilstanden fort vedvare i noen tiår. Som ikke kan være noe annet enn positivt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mattetentamen i morgen, begravelse på onsdag... Jeg tror det blir en kjekk uke. Gruppepresentasjon på onsdag, som er siste presentasjon i et prosjekt som har holdt på siden august. Blir gøy. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Helt klart, SO har mista sjarmen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vanskelig å ro på dypt vann Hva? Bare liker uttrykket, og ser ut som støvlene til Moonshield begynner å fylle seg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg